شناسهٔ خبر: 67264233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

حق شناس: امیدوارم جایگاه اول جهانی به درخشش در پارالمپیک منتهی شود

نفر اول رنکینگ جهان گفت: رسیدن به رتبه نخست رده بندی جهان در سنگین وزن حاصل موفقیت در اکثر رویدادهایی بود که به مدال رسیدم و امیدوارم به درخشش در بازی های المپیک پاریس منتهی شود.

صاحب‌خبر -

«حامد حق شناس»  در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص کسب این جایگاه عنوان کرد: الحمدالله در این مدت اخیر توانستم در اکثر رویدادهایی که شرکت کردم دست پر برگردم و حاصل آن به دست آمدن رنکینگ یک جهان بود. امیدوارم در پی آن بهترین نتیجه را در پارالمپیک پاریس بگیرم و جواب زحمات کسانی که برایم تلاش کردند را به بهترین نحو ممکن بدهم. 

حق شناس افزود: مطمئنا اگر اتفاقاتی که باعث صادر نشدن روادید کشور مکزیک و از دست دادن مسابقات قهرمانی جهان پیش نمی آمد اکثر پاراتکواندوکاران ملی پوش می توانستند بین سه بازیکن برتر جهان باشند و من نیز زودتر از الان این مهم را رقم می زدم. با این حال خدا را شاکرم که توانستم نفر اول جهان شوم.

قهرمان بازی های آسیایی هانگژو و دارنده طلای آسیا در خصوص رقابت های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: این موهبت الهی به من بود که توانستم در اکثر رویدادها موفق ظاهر شوم و سهمیه پارالمپیک را تصاحب کنم. اما پارالمپیک واقعا میدان بزرگ تری نسبت به همه رویدادها است و شرایط خاص خود را دارد. تمام تلاش من بر این است تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم دعای مردم و همچنین خانواده تکواندو بدرقه راه من و سایر پارالمپین ها باشد.

پارالمپین ایران در پایان در خصوص شرایط تمرینی تیم ملی اظهار کرد: 70 روز تا پارالمپیک پاریس داریم و به همین منظور تمرینات سخت و پر فشاری را پشت سرگذاشتیم اما می خواهیم به نتیجه و هدفی که داریم برسیم. خدا را شکر در وضعیت جسمانی خوبی هستم و امیدوارم بهترین اتفاقات بیافتد و همه کاروان ایران بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. 

نظر شما