شناسهٔ خبر: 67264055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پزشکیان: فیلترینگ مشکل مملکت را حل نمی‌کند + فیلم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای حل مشکل بیکاری و اشتغال اصفهان باید درها را به روی گردشگران باز کرد و این مهم نیازمند دیپلماسی و گفت‌و‌گو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود پزشکیان در سفر استانی به اصفهان در سالن نیلفروشان دانشگاه اصفهان حاضر شد و در جمع دانشجویان و اقشار مختلف حاضر در جلسه با بیان اینکه ما برای ساختن ایران به یک نگاه دیگر نیاز داریم، اظهار داشت: برای حل احیای زاینده‌رود و حل مشکلات زیست محیطی از جمله فرونشست زمین و آلودگی هوا و همچنین حل مشکلات اقشار مختلف از جمله کشاورزان، دامداران و صنعتگران به یک نگاه و روش دیگر نیاز داریم.

وی خطاب به جمعیت حاضر در سالن گفت: ما این مشکلات را ایجاد کردیم اما نتوانستیم پاسخگوی مشکلات‌تان باشیم، خداوند در قرآن می‌‌فرماید که انسان به هیچ مصیبتی گرفتار نمی‌شود مگر آنکه آن مصیبت را خودش ایجاد کرده باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید کارشناس بود، گفت: برای حل مشکل بیکاری و اشتغال اصفهان باید درها را به روی گردشگران باز کرد و این مهم نیازمند دیپلماسی و گفت‌و‌گو است.

.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم که با دنیا گفت‌وگو کنیم، افزود: باید بتوانیم با همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان گفت‌وگو کنیم. جوانان آینده کشور هستند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید صدای محردمان و مستضعفان را شنید، گفت: اگر صدای محرومان را نشویم، ما به مشکل بر خواهیم خورد نه آنها. ما اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید به دنبال افراد کارشناس، کاردان و باتجربه باشیم. وقتی کسی بیمار می شود به دنبال پزشک دوست نمی گردد بلکه از پزشک کارشناس استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید درها برای حضور گردشگران در اصفهان باز شود، اظهار داشت: برای باز شدن درهای دیپلماسی هم نیاز به کارشناسی داریم ما باید بتوانیم با دنیا، با همدیگر و با جوانان گفت و گو کنیم چراکه آنها سرمایه این کشور هستند و اگر نتوانیم با آنها گفت و گو کنیم و با دختران و خواهران خود برخورد چماقی داشته باشیم به جایی نمی رسیم. من به عنوان یک پدر اگر می خواستم با فرزندانم برخورد عامرانه می کردیم امروز آنی نبود که شما می بینید.

پزشکیان بیان داشت: اگر نمی خواهید روند کنونی حاکم نباشد پای صندوق های رای حاضر شوید. خشک شدن زاینده رود، فرو نشست زمین و آلودگی هوا مشکلات بزرگی هستند اگر در آینده نتوانیم آنها را حل کنیم تصور نمی کنم بتوان در اصفهان و یا دیگر شهرهای بزرگ زندگی کرد.باید برای این مسائل راه حل کارشناسی ارائه کرد ما برای حل مشکلات به افراد دانشمند و توانمند نیاز داریم ، البته لزوما نباید دوست من باشد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در خدمت شماییم، برای مردممان، برای کشورمان، برای ایرانمان، هرکاری از دستمان بربیاید در خدمت شما خواهیم بود. قطعا نخواهیم گذاشت حق یک نفر تا آنجایی که اختیار داریم ضایع شود، در دانشگاه ها نخواهیم گذاشت دانشجوهایمان را بخاطر داشتن عقیده بیرون کنند، اجازه نخواهیم داد استاد را بخاطر فکرش بازنشسته کنند. اجازه نخواهیم داد، حقوق بازنشستگان نادیده گرفته شود، اجازه نخواهیم داد حق دیگر مذاهب و قومیت ها نادیده گرفته شود. 

پزشکیان یادآورشد: فیلترینگی درست کردیم که همه دارند از ضد فیلتر استفاده می کنند و برای یک عده کاسبی است، همه این را می دانند. فیلترینگ مشکل مملکت را حل نمی کند. ما باید طرحی نو در اندازیم، باید یک نگاه دیگر و یک برخورد دیگر داشته باشیم. ما باید صدای محرومان را، صدای مظلومان را، صدای دختران و زنان را که به آن ها ظلم می شود، بشنویم، اگر نشویم ما مشکل پیدا خواهیم کرد، نه آن ها و در آینده ما را اگر بخواهیم زور بگوییم، از بین می برند. 

وی افزود: من خودم را کسی نمی‌دانم که تا این اندازه به من لطف می کنید، ولی تلاش خواهم کرد که پیگیر و مطالبه گر حق شما باشم و تا جایی که ممکن است کوتاه نیایم و شما تلاش کنید که با صندوق ها قهر نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما