شناسهٔ خبر: 67263940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اولین واکنش ستاره خبرساز به پیشنهاد بارسلونا

نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو، در مورد علاقه بارسلونا به خودش صحبت کرده ولی فعلا تمام تمرکزش بر یورو ۲۰۲۴ معطوف است.

صاحب‌خبر -

بارسلونا در تابستان امسال قصد دارد یک وینگر چپ جدید به خدمت بگیرد و یکی از نام‌هایی که در صدر فهرست نهایی آنها قرار دارد نیکو ویلیامز است. انتظار می‌رود که این بازیکن ۲۱ ساله در پنجره نقل و انتقالات پیش رو یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان اروپا باشد و همچنین مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتر ی نیز قرار گرفته است.

ویلیامز در صحبت با اوندا چرو، اعلام کرد که از علاقه بارسلونا خبر دارد اما فعلا به آینده‌اش فکر نمی‌کند. «چیزهایی شنیده‌ام اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. فعلا فقط روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستم. در بیلبائو بسیار خوشحالم و به تازگی قراردادم را تمدید کردم. این فصل خیلی خوب کار کردم و راحتم. نمی‌دانم قرار است چه کار کنم، کسی از آینده خبر ندارد.»

01

انتظار می‌رود باشگاه اتلتیک بند آزادسازی ویلیامز را فعال کند، بنابراین انجام معامله در تابستان برای بارسلونا اصلا آسان نخواهد بود. او بازیکن گرانی خواهد بود و کاتالان‌ها قبل از اینکه بتوانند این ملی‌پوش اسپانیایی را دنبال کنند، باید وضعیت مالی خود را سر و سامان بدهند.

 

نظر شما