شناسهٔ خبر: 67263664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیلم:

فرهنگیان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: معلمان و فرهنگیان از نظر نفوذ کلامی و معنوی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند و می‌توانند در بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای بسیج فرهنگیان به نقش معلمان و فرهنگیان در بالا بردن میزان مشارکت مردمی در انتخابات اشاره کرد و گفت: این قشر از نظر نفوذ کلامی و معنوی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند و می‌توانند در بالا بردن میزان مشارکت نقش‌آفرین باشند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: امید است معلمان در مورد اهمیت انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح برترین‌ها را به مردم منتقل کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیلم به رأی اولی‌ها هم اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان موتور محرک در جامعه هستند که می‌توانند اولیا و مرتبطین خود را به پای صندوق‌های رأی کشانده و زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری را فراهم سازند.

وی افزود: انتخابات به عنوان یک حق مهم در تعیین سرنوشت از اهمیت زیادی در سطح کشور و نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، بنابراین باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای دانش‌آموزان و جوانان بسترهای حضور حداکثری را در این عرصه هرچه بیشتر فراهم کرد.

اسدی در ادامه اظهار داشت: تعداد ۳۳ شعبه و بالغ بر ۷۰۰ نفر دست اندر کاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که حضور چشمگیر فرهنگیان در برگزاری این مهم مثل همیشه جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو بی بدیل است، خاطرنشان کرد: زمانی که شور انتخاباتی باشعور و آگاهی همراه باشد، می‌تواند کشور را بر ریل کارآمدی قرار داده و پیشرفت را تأمین کند.

نظر شما