شناسهٔ خبر: 67263578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

مردم رییس جمهوری انتخاب کنند که راه «شهید رییسی» را ادامه دهد

بندرعباس- جانباز دوران دفاع مقدس گفت: «شهید رییسی» فاصله‌ای که بین مسوولان و مردم ایجاد شده بود کاهش داد از این رو مردم باید کسی را برای این مقام انتخاب کنند که راه این شهید را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

عیسی ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آیت الله رئیسی بعد از شهادتش همه را به این باور رساند که گفتمان حضرت امام خمینی (ره) که رئیس جمهور و دولت را خادم مردم معرفی می‌کرد قابل عینیت بخشی است و شهید جمهور این گفتمان را در جامعه پیاده کرد.

وی افزود: شهادت رئیس جمهور خدوم، زحمتکش و خستگی ناپذیر ایران اسلامی وظیفه همه مردم را سنگین‌تر کرده است تا بیش از پیش برای شناختن فردی اصلح و کارآمد که به خادمی ملت ایران افتخار می‌کند تلاش کنند.

نخبگان جامعه به مردم در انتخاب اصلح کمک کنند

وی افزود: از نخبگان و منتفذان جامعه انتظار می‌رود که با معرفی شاخص‌های انتخاب اصلح طبق منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی به مردم در انتخاب درست کمک کنند و از هر ابزاری جهت دعوت مردم استفاده کنند.

جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: یک رئیس جمهور زمانی به درد مردم خواهد خورد که در درون خودش باور «خادم بودن در برابر ملت» را نهادینه کرده باشد و اگر غیر از این باشد شخصی می‌خواهد در منصب ریاست جمهوری قرار گیرد موفق نخواهد شد آن طور که مردم انتظار دارند مثمر باشد.

شهید رئیسی نشان داد در اوج قدرت می‌توان خادم بود

ذاکری عنوان‌کرد: عرصه ریاست جمهوری، عرصه قدرت طلبی، جاه طلبی و پُست طلبی نیست بلکه این عرصه فضایی است که باید در آن طالبان خدمت به مردم ورود کنند دقیقاً مانند «شهید آیت الله رئیسی» که نشان داد می‌توان در اوج قدرت و اقتدار از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی ادامه کرد: روزی که آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شدند این باور در من وجود نداشت که ایشان بتواند به این حجم توان برای خدمت صرف کند اما امروز یقین دارم نیت پاک و خالصانه او موجب شد که خداوند توان او را برای تلاشگری در جهت خدمت به مردم مضاعف کند و او را محبوب قلب مردم کند.

نامزدهای ریاست جمهوری فرمانبرداری از مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنند

جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید خود را به صورت شفاف نمایش دهند، عنوان‌کرد: امروز انتظار ما از ۶ نامزد محترم انتخابات ریاست جمهوری این است که قوه فرمان‌برداری از مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنند؛ این قوه با قوه خدمت گزار بودن لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نمی‌توان کسی را خدمت گزار ملت دانست که حاضر نیست نسبت به توصیه‌ها و فرامین امام جامعه تمکین داشته باشد چرا که رهبر معظم انقلاب با تدابیرشان و با تعیین سیاست‌های کلی نظام مسیر خدمت به مردم را هموار می‌کنند و اگر کسی غیر از این فکر کند به درد ریاست جمهوری نخواهد خورد.

وی خاطرنشان‌کرد: کسی که گوش به فرمان امامین جامعه باشد و در گفتمان امام و رهبری و رضایت الهی را در تمام سکنات و تصمیم‌گیری‌هایش پیش‌روی چشم خود قرار دهد هیچ گاه به جایی نخواهد رسید که ادعای حکمران بودن داشته باشد و همیشه تلاش خواهد کرد که خادم بودن خود را به مردم اثبات کند.

عیسی ذاکری عنوان‌کرد: «شهید آیت الله رئیسی» فاصله‌ای که بین مسؤولان و مردم ایجاد شده بود را کاهش داد و قوه مجریه را به ریل اصلی خود به عنوانی نهادی برای خدمت به مردم بازگرداند از این رو مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند راه شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهد.

نظر شما