شناسهٔ خبر: 67262872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیأت هاکی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

جواد مرادی با کسب ۱۲ رأی موافق به عنوان رئیس هیأت هاکی چهارمحال و بختیاری انتخاب و برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را به دست گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان با حضور محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در مجمع هیأت استان دو کاندیدای احراز پست ریاست هیأت هاکی استان بودند که در ابتدای مجمع انتخاباتی وحید صالحی از حضور در انتخابات انصراف داد.

جواد مرادی با کسب 12 رأی موافق به عنوان رئیس هیأت هاکی چهارمحال و بختیاری انتخاب و برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را به دست گرفت و در ادامه مجمع اعضای پیشنهادی هیأت هاکی با کسب حد نصاب آرا منصوب شدند.

محمود سلیمی در این جلسه اظهار داشت: با توجه زیرساخت‌های ورزشی مناسب ایجاد شده در سطح استان، ورزشکاران دارای استعداد رشته هاکی شناسایی و این استعدادهای درخشان باید زیر نظر مربیان برتر استان آموزش داده شوند تا شاهد رشد ورزش هاکی در استان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش هاکی در استان، عنوان کرد: ورزش هاکی در سطح استان، در مدارس و در بین دانش‌آموزان شناخته شود و تا بتوانیم افراد دارای استعداد بالقوه را شناسایی و به میادین ملی و بین‌المللی هدایت کنیم. توسعه کمی و کیفی ورزش هاکی در استان لازم و ضروری است و هیأت‌های هاکی در شهرستان های استان به صورت گسترده فعال شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: رشته هاکی یک رشته نوین و جذاب است و می‌توان جوانان و نوجوانان را به رشته هاکی جذب کرد و این قشر از ظرفیت های موجود ورزشی در سطح استان بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/7540/

نظر شما