شناسهٔ خبر: 67262718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

رضاحسینی در گفتگو با بولتن نیوز:

پزشکیان مرد با اخلاق و صداقت است/ مدیری از جنس مردم

یک نماینده سابق با بیان اینکه دکتر پزشکیان مرد با اخلاق و صداقت است، گفت: ایشان مدیری مردمی و از جنس مردم و با مردم است. 

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری مرد اخلاق و صداقت است، گفت: دکتر پزشکیان در دفاع از ایران مقتدر و در صداقت و راستی زبانزد همه است. 

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان همه اقوام ایرانی را درک می‌کند به زبان اکثر آنان مسلط است، افزود: ایشان درد و نیاز جامعه را تشخیص و در جراحی اقتصاد بیمار کشور بعنوان قلب معیشتی مردم دستان و اندیشه توانمند دارد. 

این نماینده سابق شهربابک در مجلس با بیان اینکه حضور دکتر پزشکیان در عرصه انتخابات مشارکت را افزایش می دهد، افزود: امید همه بویژه جوانان در زندگی بهتر و حلقه وصل با جهان است. 

رضاحسینی با اشاره به سوابق و تجربیات دکتر پزشکیان اضافه کرد: ایشان هم وزیر بود و هم 16 سال سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد و حتی نائب رئیس مجلس دهم بود. 

وی افزود: آقای پزشکیان هم در حوزه نظارت و قانونگذاری کار کرده و هم در اجرا. بنابراین بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری است. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحیه همکاری و تعامل هم در آقای پزشکیان بالاست و با انتخاب ایشان بعنوان رئیس جمهور می توان شاهد تحولات رو به رشد در کشور باشیم.

رضاحسینی به سوابق حضور پزشکیان در جبهه و جنگ اشاره کرد و افزود: ایشان رزمنده دوران دفاع مقدس بوده و  مدیری مردمی و از جنس مردم و با مردم است. 


انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم، هشتم تیر امسال برگزار می شود.

نظر شما