شناسهٔ خبر: 67262708 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌کند؛

وبينار تخصصي هوش مصنوعي پيشران پايداري و تحول در شهرها

صاحب‌خبر -
وبينار تخصصي هوش مصنوعي پيشران پايداري و تحول در شهرها
خبرگزاری آریا - مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف ترویج و توسعه فناوری‌های نوین، وبینار تخصصی هوش مصنوعی پیشران پایداری و تحول در شهرها را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آریا، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف ترویج و توسعه فناوری های نوین، وبینار تخصصی هوش مصنوعی پیشران پایداری و تحول در شهرها را برگزار می‌کند.
در این وبینار که از ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه 13 تیر ماه 1403 در سامانه آموزش الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.bhrc.ac.ir/course/12364 برگزار می‌شود، مدیران، کارشناسان و مهندسان علاقمند به هوش مصنوعی با مفاهیم توسعه شهرهای هوشمند و پایدار، کاربردهای هوش مصنوعی در مسکن و ساختمان، توسعه معماری و شهرسازی، مدیریت ترافیک شهری، مدیریت انرژی پایدار در ساختمان‌ها و بهبود کیفیت زندگی شهروندان با استفاده از هوش مصنوعی آشنا خواهند شد. در این وبینار چند ابزار کاربردی هوش مصنوعی معرفی و آموزش داده خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی الکترونیکی الکترونیکی حضور ارایه خواهد شد. ضمناً پس از پایان دوره، محتوای دوره به صورت ضبط شده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما