شناسهٔ خبر: 67262672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی با حضور نمایندگان نامزدها

قرعه‌کشی‌ با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا لحظاتی دیگر در تلویزیون انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -
قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی با حضور نمایندگان نامزدها
کد خبر: 664007
|
۱۴۰۳/۰۳/۳۰ ۱۱:۴۲:۰۱

اولین مناظره انتخاباتی روز عید قربان ۲۸ خردادماه از ساعت ۲۰ روی آنتن رفت. قرعه‌کشی همچون سنوات قبل به همراه آیین تشریفات ورود کاندیدای انتخابات به سازمان صدا و سیما برگزار شد. اما به جهت کمبود زمان و برنامه‌های فشرده کاندیدا قرار بر این شد قرعه‌کشی با حضور نمایندگان آنها برگزار شود.

به گزارش تسنیم، دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما، از برگزاری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره پیش‌رو با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی خبر داد. او گفت: امروز از ساعت ۱۱ صبح با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره برگزار می‌شود تا در مناظرات آتی بیشتر از زمان بهره ببریم و کمتر زمان صرفِ برخی از مقدمات شود.

وی افزود: از مناظرات آتی آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهیم داشت و کمتر به این مقدمات پرداخته می‌شود. احتمالاً ورود نامزدها به سازمان صداوسیما را از جلوی ساختمان تولید تا بدرقه‌شان به سمت اتاق همکاران و مشاوران نامزدها به تصویر کشیده خواهد شد و قبل از اقامه نماز، گریم و دیگر مقدمات شروع برنامه انجام می‌شود تا پس از نماز مغرب و عشاء، براساس ساعتِ اعلامی (ساعت ۲۰) مناظره روی آنتن برود.

مناظره دوم و سوم روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۱ خردادماه و اول تیرماه روی آنتن خواهند رفت. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چهارم و پنجم تیرماه نیز دو مناظره پایانی پخش می‌شود که البته مناظره پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن می‌رود.

نظر شما