شناسهٔ خبر: 67262455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه در انتخابات انجمن‌های ورزشی

در انتخابات انجمن‌های ورزشی حاشیه‌های زیادی ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش در مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: از دیشب پیام‌های متعددی به دست ما رسیده که باید مسائلی را توضیح بدهم. این چهاردهمین انتخاباتی است که وزارت ورزش برگزار می‌کند. اگر از طرف وزارت ورزش توصیه‌ای برای یک نامزد خاص شده، بگویند. ما به هیچ عنوان وارد مسائل انتخاباتی در فدراسیون‌ها نمی‌شویم، چرا که اعتقاد داریم مجمع هر فدراسیون باید تصمیم بگیرند. معتقدیم هر کدام از نامزدها که انتخاب شود، حمایت می‌کنیم. نباید بار گناهانمان را سنگین کنیم.

وی عنوان کرد: هاشمی وزیر ورزش در همه انتخابات، تا امروز از من نپرسیده که به چه کسی رأی داده‌ام و هیچ سوالی در این باره نکرده است. دین‌مان را به دنیا نمی‌فروشیم و عقد اخوت با هیچکس نبسته‌ایم.

او گفت: دوستان درباره یکی از نامزدها مطالبی فرستاده‌ که مدرک تحصیلی سهراب آزاد مشکل دارد. ما بی‌تفاوت نبودیم و دستور بررسی دادیم و پیگیری شد. این موضوع بررسی و مشخص شد که او در زمان ثبت‌نام، گواهی تحصیلی را ارائه داده است. ما خواستار اصل مدرک شدیم و او اصل مدرک را با هولوگرام تحویل داد.

عباسعلی اکبری یکی از نامزدها به صحبت‌های اسبقیان معترض شد و گفت که به نفع یک نفر خاص تبلیغ می‌شود.

اسبقیان در ادامه عنوان کرد: از حراست دانشگاه نیز استعلام کردیم و اصالت مدرک سهراب آزاد تایید شد. ما از هیچکس حمایت نمی‌کنیم و کاملاً بی‌طرف هستیم. اجازه نمی‌دهیم حق هیچکس ضایع شود. نیت ما این است که به کسی ظلم نشود.

در ادامه اکبری باز هم اعتراض کرد و اسبقیان پاسخ داد: لطفاً صدای خود را بالا نبرید، اینجا مجمع است. بی‌تفاوت به پیام‌ها نبودم و تا ساعت 9 دیشب پیگیر بودم. من آبرویم را با هیچ چیز معامله نمی‌کنم.

همچنین دادویی دیگر نامزد انتخابات نیز نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض و انتقاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما