شناسهٔ خبر: 67262451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دلجویی مهاجم آلمان از هواداری که دستش را شکست

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان قصد دارد از یکی از هواداران این تیم بابت شکاندن دستش دلجویی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آلمان جمعه شب گذشته در دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو 2024) در حالی موفق شد با نتیجه 5 بر یک اسکاتلند را در هم بکوبد و شروعی طوفانی در این رقابت‌ها داشته باشد که پیش از آغاز این دیدار اتفاق تلخی برای یکی از هوارداران آلمان افتاد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ پیش از آغاز این بازی و در جریان گرم کردن بازیکنان تیم ملی آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، نیکلاس فولکروگ شوتی زد که توپ پس از برخورد با یکی از هواداران روی سکوها به نام کای، باعث شکسته شدن دست او شد.

این هوادار آلمانی به خاطر شکستگی دستش مجبور شد راهی بیمارستان شود و از دیدن بازی تیم ملی کشورش با اسکاتلند در دیدار افتتاحیه یورو 2024 محروم شد. فولکروگ 31 ساله که بابت صدمه زدن به این هوادار آلمانی متأسف شده بود، حالا در نظر دارد برای دلجویی از او یک بسته شامل پیراهن خود برای این هوادار بفرستد.

نیکلاس فولکروگ که در رده باشگاهی عضو تیم بوروسیا دورتموند است، در بازی با اسکاتلند گل چهارم مانشافت را در دقیقه 68 به ثمر رساند.

شاگردان یولیان ناگلسمان از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه - به وقت تهران) در دومین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2024 در ورزشگاه اشتوتگارت آره‌نا به مصاف مجارستان می‌روند.

تیم ملی فوتبال آلمان , تیم ملی فوتبال اسکاتلند , یورو 2024 ,

انتهای پیام/

نظر شما