شناسهٔ خبر: 67262402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام:

مطالبه گری فردا نیازمند مشارکت امروز در انتخابات است

بندرعباس- جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در صورتی که در انتخابات شرکت کنیم می‌توانیم در آینده مطالبه‌گری داشته باشیم بنابراین مطالبه گری فردا نیازمند مشارکت امروز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هدایت‌الله امیری در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دلسوزان نظام همواره تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات دارند و از سوی دیگر دشمنان اسلام با رسانه‌های گسترده خود سعی در دل‌سرد کردن مردم از شرکت در انتخابات دارند اما ما باید افراد دلسوز را بشناسیم و از آنان پیروی کنیم.

وی با تاکید بر جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با روشنگری و تبیین صحیح مسائل، مردم را در انتخاب اصلح یاری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تأکید کرد: باید با تحقیق کافی، کاندیدایی را برگزینیم که بتواند به مشکلات و دغدغه‌های ما رسیدگی کند؛ در این صورت می‌توانیم در آینده مطالبه گر باشیم بنابراین می‌توان گفت مطالبه گری فردا، نیازمند مشارکت امروز در انتخابات است.

سردار امیری بیان کرد: سه عنصر اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، ایدئولوژی (که همان دین مبین اسلام است)، رهبری و مردم هستند. دشمن همواره سعی کرده است این سه عنصر را از یکدیگر جدا کند اما رهبر معظم انقلاب همواره جلوی این تلاش ایستاده است و امروز انتخابات از مقاطع حساسی است که به دشمن نشان دهیم همبستگی بین مردم، رهبری و اسلام همچون گذشته برقرار است.

وی با بیان اینکه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، تشریح کرد: عواملی مانند جنگ اوکراین، مسئله آمریکا و چین و طوفان الاقصی در فلسطین موازنه قدرت کنونی در دنیا را تحت الشعاع قرار داده و در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران از قطب‌های مهم جهان است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در نبرد چند جانبه با دشمنان است. نبرد اصلی امروز نبرد ادراکی است. دشمن با دین خصومت دارد و به همین علت روی مسئله حجاب مانور می‌دهد.

نظر شما