شناسهٔ خبر: 67262226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیرآبادی فراهانی:

باید مردم امکان انتخاب اصلح را از میان کاندیداها داشته باشند

زهرا علیدادی

رئیس ستاد اقشار محمد باقر قالیباف گفت: باید تلاش کنیم مردم امکان انتخاب اصلح را از میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همگی از نیروهای مورد وثوق و ارزشمند انقلاب هستند، پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی مدیران استانی کمیته تشکل‌ها و تعاونی‌ها، با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، رئیس ستاد اقشار محمد باقر قالیباف به صورت مجازی برگزار شد.

این جلسه با حضور امیرآبادی فراهانی، رئیس ستاد اقشار و رؤسای گروه‌های تخصصی کمیته مرکزی تشکل‌ها و تعاونی‌ها و نیز رؤسای ستادهای استانی برگزار شد. گزارش فعالیت ستادهای استانی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه شد.

امیرآبادی فراهانی در این جلسه با ابراز خرسندی از شور و نشاط ایجاد شده در میان مردم که نوید مشارکت حداکثری در انتخابات است، از تلاش‌های مسئولان ستادهای استانی در این راستا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هدف ابتدایی در انتخابات پیش رو مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است و این مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و در مرحله بعد باید تلاش کنیم مردم امکان انتخاب اصلاح را از میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همگی از نیروهای مورد وثوق و ارزشمند انقلاب هستند، پیدا کنند.

امیرآبادی فراهانی افزود: به عنوان کسی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور شهید در کنار علی نیکزاد برای پیروزی دولت سیزدهم فعالیت داشته ام، اعلام می‌کنم که سوابق اجرایی. و مدیریتی در سطح کلان و راهبردی محمدباقر قالیباف در طول بیش از چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد، از وی شخصیتی راهبردی، توانمند، با کوله باری از تجربه و کارنامه‌ای کاملاً قابل اتکا ساخته است.

وی گفت: ما معتقدیم در این شرایط حساس بین‌المللی وضعیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، محمد باقر قالیباف به عنوان شخصیتی مورد وثوق رهبری، تنها گزینه‌ای است که می‌تواند نسخه نجات بخش برای آینده ایران عزیز باشد.

نظر شما