شناسهٔ خبر: 67261800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرادی؛

آیا وزارت نفت برنامه‌ای برای ارزیابی کیفی جایگاه سوخت دارد؟

صاحب‌خبر -
آیا وزارت نفت برنامه‌ای برای ارزیابی کیفی جایگاه سوخت دارد؟
خبرگزاری آریا - نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: آیا نظارتی بر تولیدات نفتی و کیفیت آن وجود دارد و آیا به صورت دوره‌ای برنامه‌ای برای ارزیابی کیفی جایگاه‌های سوخت دارید و نحوه عرضه محصولات را مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌دهید.

به گزارش خبرگزاری آریا، سالار مرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش وزیر نفت در جلسه علنی امروز گفت: صادرات نفت در این دولت سه برابر دولت قبل بوده است و این بخشی از اقدامات انجام شده بود اما با توجه به اینکه از نفت خام حدود صد هزار نوع محصول می‌توان به دست آورد لذا وزارت نفت باید توضیح دهد که چگونه با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان برای جلوگیری از خام‌فروشی اقدام کرده است.
نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس ادامه داد: آیا نظارتی بر تولیدات نفتی و کیفیت آن وجود دارد و آیا به صورت دوره‌ای برنامه‌ای برای ارزیابی کیفی جایگاه‌های سوخت دارید و نحوه عرضه محصولات را مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌دهید.
وی با اشاره به چگونگی نقش آفرینی وزارت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: وزارت نفت برای اشتغال در مناطق کم برخوردار محروم و حتی مناطق نفت‌خیز کمتر توسعه یافته چگونه اقدام و رفتار کرده است و لازم است در این خصوص توضیحاتی ارائه کند./

نظر شما