شناسهٔ خبر: 67261614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری نخستین یادواره ۱۵۱ شهید جامعه اطلاعاتی استان همدان

حوزه/ دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان گفت: نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این استان اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان در روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولین استانی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان و روایت‌گری مسئول مؤسسه تفحص شهدا مبرگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که جهاد، رشادت و شهادت، سبب عزت مسلمانان می‏شود، سرباز زدن از جهاد و شهادت، سبب سلطه دشمنان کینه توز بر اسلام و مسلمانان می‏گردد.

دبیر یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان اذعان کرد: با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت‏طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می‏افتد و آنها را از نفوذ در دژهای اسلام، مأیوس و ناامید می‏کند و چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام.

وی تأکید کرد: برگزاری یادواره ۱۵۱ شهید جامعه اطلاعاتی استان همدان به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی سال ۱۴۰۳ می‌باشد که فضای استان را به شمیم خوش ایثار و شهادت معطر ساخته و یاد و نام شهدا را در اذهان مردم ولایت مدار و قدرشناس استان همدان پررنگ‌تر نموده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: به یقین برگزاری یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان ، اقدامی ارزشمند، مؤثر و شایسته و بایسته قدردانی و شکرگزاری است؛ چراکه توسعه و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، در آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام و الگوگیری از هدف و پیام شهدا و همچنین سیره و روش زندگانی آن عزیزان، نقش بسزایی خواهد داشت .

وی اذعان کرد: اینجانب ضمن تعظیم در برابر ارزش والا و جایگاه معنوی و بی بدیل شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و نیز مدافع نظم و امنیت وطن، به ویژه هشت هزار شهید عزیز و گلگون کفن استان شهیدپرور همدان و ارج نهادن به شکیبایی و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از درگاه خداوند سبحان توفیقات همگان را در پاسداری و صیانت از خون شهیدان، پیمودن راه این بزرگواران، حفظ آرمان‌های آنان و گسترش فرهنگ ناب ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل‌های جدید مسئلت می‌نمایم .

برگزاری نخستین یادواره ۱۵۱ شهید جامعه اطلاعاتی استان همدان

نظر شما