شناسهٔ خبر: 67261608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اصفهان میزبان بزرگترین رقابت‌های جهانی ورزش باستانی

صاحب‌خبر -
اصفهان میزبان بزرگترین رقابت‌های جهانی ورزش باستانی
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بزرگترین رقابت‌های جهانی در رشته باستانی در استان اصفهان انجام خواهد شد که این سطح از رقابت‌ها در جهان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری آریا، نشست خبری اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای 2024 به میزبانی اصفهان روز سه‌شنبه 29 خرداد ماه 1403 با حضور مسعود ملکی دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، سید مهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و حسین حسین زاده رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.
سید مهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست گفت: بزرگترین رقابت‌های جهانی در رشته باستانی در استان اصفهان انجام خواهد شد که این سطح از رقابت‌ها در جهان بی‌نظیر است، بنا بر مزیت نسبی برای بهره‌وری بهتر و خروجی ایده‌آل به جای چند موضوع روی یک حوزه تمرکز می‌شود تا دستیابی به قله بهتر باشد.
وی ادامه داد: یکی از ورزش‌هایی که در ایران اسلامی ریشه داشته و برخلاف جهان بسیار مطرح است، ورزش زورخانه‌ای است که با هویت مردم ایران سازگار است. پس هر گونه سرمایه‌گذاری در این حوزه موفقیت ما را افزایش می‌دهد و تاریخ کشور ما است.
سید مهدی صدری با بیان اینکه این رقابت‌ها مقدمه‌ای برای توسعه بیشتر ورزش زورخانه‌ای و پیام پهلوانانه آن در جهان است، گفت: امیدوارم روزهای پنجشنبه و جمعه 31 خرداد و اول تیرماه 1403 بهترین میزبانی را از ورزشکاران شرکت کننده داشته باشیم.

نظر شما