شناسهٔ خبر: 67261483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پورمحمدی: دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند!

«قرار نیست امروز ما مثل دیروز باشد و در یک مقطع و یک سطح قدم برداریم؛ نسل ما فهم جدیدتری از مناسبات جهانی می‌خواهد. دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند. من در برخی دولت‌ها با ناخرسندی رفتم و دیدم تکلیف است.»

صاحب‌خبر -

مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حرم امام خمینی (س) گفت: جامعه دچار وقفه‌ای در همراهی با انقلاب و رهبری شده و دشمنان هم روی این وقفه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تمام تلاش‌شان این است که انقلاب به اهدافش نرسد.

به گزارش جماران وی افزود: جریان سلطه ۲۰ سال سخت‌ترین تحریم را برای چه به ما تحمیل کردند؟ فقط بحث سیاسی و اقتصادی است؟ خیلی ساده‌انگاری است. می‌خواهد پیام انقلاب را خاموش کند.

ما نیازمند یک بروز و ظهور دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه هستیم. انقلاب ما در کشمکش‌های سیاسی محدود نمی‌شود. امیدوارم نگاه نویی در مناسبات خدمتگزاری در کشور حاکم شود.

پورمحمدی در ادامه گفت: قرار نیست امروز ما مثل دیروز باشد و در یک مقطع و یک سطح قدم برداریم؛ نسل ما فهم جدیدتری از مناسبات جهانی می‌خواهد.دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند. من در برخی دولت‌ها با ناخرسندی رفتم و دیدم تکلیف است. 

نظر شما