شناسهٔ خبر: 67260121 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هشدار بارش رگبار باران در ۱۲ استان کشور

زهره آقاجانی

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید و گردوخاک همراه با افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق در ۱۲ استان رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) در آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و شرق کردستان افزایش ابر، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد؛ امروز همچنین در برخی نقاط شمال غرب رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

روزهای پنجشنبه و جمعه (۳۱ خرداد و اول تیر) در شمال‌غرب رگبار پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۲ تیر) در برخی مناطق شمال‌غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال‌شرق و روز یکشنبه (۳ تیر) در برخی مناطق شمال‌غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

امروز و فردا در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق و بخش‌هایی از مرکز و از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده و شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز قسمت ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر وزش باد و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت. کمینه و پیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۲۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد است.

نظر شما