شناسهٔ خبر: 67259756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

تصفیه فاضلاب اقدامی ضروری برای واحد های تولیدی| آب ارزشمند تر از سرمایه است

گرگان- بای، عضو هیئت مدیره و مشاوره شرکت احیاءگران ارگ کاسپین گفت: با توجه به بحران آب در سطح کشور، مدیران واحدهای تولیدی باید به این درک برسند که آب بیش از سرمایه ارزشمند است و باید در جهت حفظ آن تلا

صاحب‌خبر -

ابوطالب بای در گفت و گو با خبرنگار بازار در رابطه با حوزه فعالیت شرکت احیاءگران ارگ کاسپین اظهار کرد: گروه صنعتی کاسپین در زمینه فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می کند، با توجه به بحران آب در سطح کشور، وجود شرکت هایی با این زمینه فعالیت در کشور به امری ضروری تبدیل شده است.

عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت احیاءگران ارگ کاسپین بیان کرد: اولین سیاست کاری شرکت کاسپین این است که به شرکت ها کمک می‌کند تا به مصرف آب کمتر دست پیدا کنند و از هدر رفت آب جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شرکت صنعتی کاسپین با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به صورت نوین در زمینه تصفیه فاضلاب فعالیت دارد تا به محیط زیست آسیب وارد نشود و سیاست اصلی شرکت چرخش پساب تصفیه شده به پروسه است تا مجدد از آب تصفیه شده در فعالیت شرکت استفاده شود.

بای در رابطه با چالش های موجود در شرکت صنعتی کاسپین تصریح کرد: در سراسر جهان از شرکت های خرد تا کلان با چالش هایی مواجه هستند، امروزه شرکتی موفق است که بتواند با صبوری و درایت بر چالش ها غلبه کند و شرکت صنعتی کاسپین توانسته با چالش هایی مانند فرآیندهای مالیاتی که گاهی اوقات مشکل ساز می‌شود، غلبه کند.

عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت احیاءگران ارگ کاسپین در خصوص بزرگترین چالش شرکت صنعتی کاسپین گفت: مدیران برخی از شرکت ها و کارخانجات هنوز به این باور نرسیده اند که آب بسیار با ارزش تر از سرمایه است، بنابراین اگر سرمایه گذاری در این حوزه صورت می گیرد صرفا برای درآمدزایی نیست و هدف حفظ منابع زیست محیطی و آبی برای نسل های آینده است.

حضور در نمایشگاه ها سبب ایجاد تعامل و تبادل ایده می شود

وی در رابطه با نتیجه و بهره وری شرکت ها از خدمات در حال ارائه بیان کرد: این شرکت خدمات خود را در سطح کشور ارائه می کند که نتیجه بخش بوده و به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع آبی کمک کرده است. به عنوان مثال شرکت کیمیا چوب گلستان بیش از یک سال است حدود هشتاد تا۱۰۰ درصد از آب مصرفی خود را به پروسه برمی گرداند.

بای ادامه داد: در پروژه های اجرایی خود توانستیم در شرکت های بزرگ جلوی هدر رفت منابع آبی را گرفته و حتی استفاده مجدد از پساب فاضلاب را برای آنها ایجاد کنیم.

عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت احیاءگران ارگ کاسپین در رابطه با حضور در نمایشگاه ها تشریح کرد: سیاست کادر مدیریت شرکت صنعتی کاسپین این است که در اکثر نمایشگاه های داخل استان و حتی نمایشگاه های سایر استان ها مانند تهران و مازندران حضور داشته باشد زیرا سبب ایجاد تعامل و تبادل ایده با سایر شرکت ها ومجموعه ها می شود.

وی در پایان در خصوص ارزش برگزاری چنین نمایشگاه هایی گفت: اعضای تیم مدیریت شرکت کاسپین به اثربخشی حضور در نمایشگاه ها برای معرفی شرکت و تبلیغات، بیشتر از تبلیغات محیطی اعتقاد دارند؛ زیرا تولیدکننده ه و جامعه هدف شرکت قطعا در نمایشگاه ها حضور دارند و این اقدام منجر به تعامل چندجانبه و اثر بخش می شود.

نظر شما