شناسهٔ خبر: 67258898 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پل اینس:

دوران محمد صلاح در لیورپول تمام شده است!

پل اینس، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که محمد صلاح دیگر مهارت و توانایی قدیم را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در طول دوران هفت سال حضورش در ورزشگاه آنفیلد همیشه عملکردی درخشان و تحسین برانگیز را به نمایش گذاشته و توانسته است در ۳۴۹ بازی ۲۱۱ گل برای این تیم به ثمر برساند و قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. 

از قرارداد این بازیکن ۳۲ ساله با لیورپول تنها یک سال باقی مانده است و هنوز خبری از تمدید قراردادش با این باشگاه نیست و گفته می‌شود که او به احتمال زیاد پس از پایان مهلت قراردادش قصد دارد راهی لیگ عربستان شود و به پیشنهاد هنگفتی که از این لیگ دریافت کرده پاسخ مثبت خواهد داد. 

2025720

اینس در گفتگو با خبرنگاران درباره این موضوع گفت: «وقتی صحبت درباره انتقال صلاح به عربستان مطرح شد، من فکر کردم که او افت می‌کند. او دیگر آن صلاح قدیم نیست و این چیزی است که ما باید ترک کنیم که دوران او برای لیورپول تمام شده است. این بازیکن هر سال گل‌های بسیاری برای ما به ثمر رساند. 

اما در سه یا چهار ماه اخیر این فصل خسته به نظر می‌رسید. او دیگر خودش نبود و ضربات پایانی همیشگی را نداشت. این اتفاق خوبی نیست چون او برای لیورپول بسیار مهم بوده است اما وقتی کوین دی بروینه درباره رفتن به عربستان صحبت می‌کند، بقیه بازیکنان هم دقیقا همین ذهنیت را دارند. انتقال صلاح به این کشور باعث تعجب من نخواهد شد.»

نظر شما