شناسهٔ خبر: 67258056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

النصر به دنبال جذب ستاره لیورپول

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال النصر عربستان قصد دارد مذاکرات خود را برای جذب «ویرجیل فن دایک»، مدافع تیم لیورپول آغاز کند.

صاحب‌خبر -

قرارداد «ویرجیل فن دایک» ستاره هلندی تیم فوتبال لیورپول که یکی از ارکان دفاعی این تیم است سال آینده (۲۰۲۵) به اتمام می‌رسد.

رسانه «teamtalk» اعلام کرده است در حال حاضر مذاکرات برای تمدید قرارداد بین لیورپول و فن دایک متوقف شده است و برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ هم مانع از انجام مذاکرات برای او شده است.

این رسانه گفته است: باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد قصد دارد به هر قیمتی که شده است این بازیکن را در اختیار بگیرد و به به زودی هیاتی از صندوق سرمایه گذاری عربستان برای مذاکره با او یا مدیر برنامه‌های او اعزام خواهد شد.

تعداد زیادی از بازیکنان سابق لیورپول در ۱۲ ماه گذشته مانند سادیو مانه، فابینیو و روبرتو فیرمینو راهی عربستان شده اند. استیون جرارد هم که استوره فوتبال لیورپول است سال گذشته هدایت الاتفاق عربستان را برعهده داشت و احتمال دارد «ویرجیل فن دایک» هم به جمع بازیکنان لیورپول حاضر در فوتبال عربستان اضافه شود.

در حال حاضر «آیمریک لاپورت» در قلب خط دفاعی النصر حضور دارد، اما اخبار مختلف حکایت از جدایی او از زردپوشان عربستانی دارد و مدیران این تیم تلاش می‌کنند با جذب فن دایک، جای خالی مدافع اسپانیایی خود را پر کنند.

نظر شما