شناسهٔ خبر: 67257917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۴ طرح عمرانی در حصار کرج افتتاح شد

کرج- چهار طرح عمرانی با هدف محرومیت زدایی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی منطقه حصار با حضور آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام وزیر کشور، عبداللهی استاندار البرز، خانمحمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج، علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، مسعودی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آئین گفت: آموزش و پرورش استان البرز با داشتن ۵۳۰ هزار دانش آموز متراکم‌ترین استان آموزشی کشور است و این استان به دلیل مهاجرت‌های بی‌رویه، جز استان‌های آخر از لحاظ سرانه آموزشی و پرورشی محسوب می‌شود.

علی حجرگشت با اشاره به اینکه در سفر اول رئیس جمهور شهید به استان البرز پروژه ساخت ۱۰۰ مدرسه تصویب شد، افزود: در حال حاضر ۹۷ پروژه ساخته شده و حدود ۴۳ پروژه نیز در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: در دومین سفر استانی رئیس جمهور شهید نیز، پروژه ساخت ۱۰۰ مدرسه به تصویب رسید که در پی آن ۱۰۰ مدرسه نیز استاندار البرز برای ساخت تکلیف نمودند و مجموعاً در چند سال آینده، ۳۰۰ مدرسه در استان البرز ساخته خواهد شد، تا تراکم حضور دانش‌آموزان در مدارس استان کمتر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: منطقه حصار جز مناطق کم برخوردار استان است که قطعاً ساخت این مدرسه تبعات بسیار مثبت و خوبی برای دانش آموزان این منطقه خواهد داشت؛ این مدرسه از سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

نظر شما