شناسهٔ خبر: 67257564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حمایت کمیته امداد از ۵۰۰ خانواده زندانی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰۰ خانواده زندانی شامل بیش از ۱۹۰۰ نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی فارسانی شامگاه سه شنبه در همایش خانواده و راه زندگی با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر بیان کرد: سلسله همایش‌های خانواده و راه زندگی با مشارکت سازمان زندان‌ها، نیروی انتظامی و با حضور روانشناسان و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و کسب مهارت‌ها افزود: در این همایش‌ها سعی می‌شود بانوان سرپرست خانوار با راهکارهای رفع چالش‌ها آشنا شوند و مهارت‌های لازم را نیز کسب کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد سلسله همایش‌های برگزار شده از ابتدای امسال تاکنون را ۵ همایش عنوان و خاطرنشان کرد: این همایش‌ها با موضوعات مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و اهمیت والد آگاه برگزار شده که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات امنیتی استان نیز در این مراسم بیان کرد: ۱۰۲۷ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن‌های حمایت از زندانیان هستند که از این مجموع ۵۰۰ خانواده از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: پرداخت کمک‌هزینه به خانواده زندانیان، ایجاد زمینه آزادی زندانیان، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری از جمله خدمات حمایتی انجمن‌های حمایت از زندانیان است.

لازم به ذکر است، این همایش با موضوع آموزش مهارت‌های زندگی ویژه ۱۰۰ زن سرپرست خانواده دارای همسر زندانی با مشارکت سازمان زندان‌ها و اقدامات امنیتی استان برگزار شد.

شایان ذکر است، کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است.

همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

نظر شما