شناسهٔ خبر: 67257527 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ملاقات بي‌واسطه سرپرست بنياد شهيد آذربايجان‌شرقي با مراجعه‌کنندگان

صاحب‌خبر -
ملاقات بي‌واسطه سرپرست بنياد شهيد آذربايجان‌شرقي با مراجعه‌کنندگان
خبرگزاری آریا - ملاقات مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی برگزار شد و علی‌اکبر سلمانی در جریان این برنامه با 40 نفر از ایثارگرانِ مراجعه‌کننده به اداره کل، دیدار چهره‌به‌چهره داشت.

به گزارش «ایثار»، در این برنامه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی پاسخگوی مسائل و مشکلات ملاقات‌کنندگان بود و ضمن رسیدگی به مطالبات آنان و بررسی درخواست‌های مطروحه، در مورد هر یک، دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونان و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
معاونان، روسا و کارشناسان ستادی نیز که به اتفاق سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در محل میز خدمت اداره‌کل حضور داشتند، به سوالات و درخواست‌های مطرح شده توسط اعضای معزّز جامعۀ ایثارگری پاسخ دادند و دستورات پی‌نوشت شده از سوی سلمانی را پیگیری کردند.
گفتنی است؛ ملاقات‌های مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی روزهای سه‌شنبۀ هر هفته برگزار می‌شود. این ملاقات‌ها اما برای اولین بار در اواخر سال گذشته از ستاد استانی خارج و در محل ادارات شهرستان‌ها نیز دایر شد که در میزبانی‌های اول تا سوم، به ترتیب اهر، آذرشهر و تبریز طی بهمن و اسفند سال گذشته و اردیبهشت امسال تجربۀ اسقرار میز خدمت بنیاد استان را به ثبت رساندند و برنامه‌ریزی شده شهرستان‌های دیگر آذربایجان‌شرقی نیز میزبان این برنامه باشند.
انتهای پیام/

نظر شما