شناسهٔ خبر: 67257469 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران خدمات نوین این بانک به جامعه پزشکی کشور را در دهمین همایش هپاتیت تهران تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، یاسر مرادی در افتتاحیه این همایش، ضمن حمایت از تأمین مالی و تاکید بر کمک به طرح‌های بزرگ ملی درمانی کشور، برای ارائه انواع خدمات و تسهیلات به خانواده بزرگ درمان کشور اعلام آمادگی کرد.

او ضمن تبیین نگاه صحیح حوزه نظام پزشکی کشور به بحث تأمین مالی برای فعالیت‌های پزشکی، گفت: پرداخت تسهیلات به پزشکان و فعالان حوزه درمان در گذشته با سهولت بیشتری انجام می‌شد، اما به دلیل افزایش تقاضا برای تسهیلات و کمبود نقدینگی در شرایط تورمی، با وجود خوش‌حسابی و بازپرداخت به موقع تسهیلات، پزشکان و فعالان بخش درمان کشور مانند سایر افراد جامعه با مشکلاتی دراین زمینه روبرو هستند.

مرادی افزود: در شرایط فعلی، نرخ سود تسهیلات از تورم به مراتب کمتر است و از این رو دریافت تسهیلات با تقاضای زیادی روبرو است لذا تا زمانی که تناسب دقیقی برای نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات با نرخ تورم در نظر گرفته نشود، این مشکل پابرجاست و کمبود نقدینگی در بانک‌ها ادامه دارد. از این رو لازم است که برای حل این مشکل نگاه متفاوتی در بین فعالان این حوزه برای تأمین مالی شکل بگیرد.

او گفت: بانک‌ها برای حل این مشکل با ارائه طرح‌های متنوعی از جمله طرح‌های جذبی مصرفی، جریان نقد را برای رفع مشکلات مالی حوزه درمان هدایت می‌کنند.

مرادی افزود: بانک صادرات ایران با بیش از ۷۲ سال قدمت و سابقه با بیشترین تعداد شعب خارجی و گستره وسیع شعب داخلی، با نگاهی ویژه به مقوله درمان در کشور، علاوه بر تأمین مالی طرح‌های بزرگ درمانی، امکان پرداخت تسهیلات خرد بخش درمان تا سقف ۵۰ میلیارد ریال را در قالب طرح سنای کسب و کار فراهم کرده است.

مرادی همچنین با معرفی چکنو (چک امن دیجیتال) و برشمردن مزیت‌های این محصول پیشگام نظام بانکی توسط بانک صادرات ایران، افزود: استقبال مشتریان بانک صادرات ایران از چکنو تاکنون منجر به صدور بیش از ۴ میلیون برگ چک امن دیجیتال در بانک صادرات ایران شده که از جمله مهمترین محصولات بانک برای نقل و انتقال غیر حضوری سریع پول در هر ساعت و هر مکان از شبانه‌روز در بستری امن و بدون نیاز به چک‌های کاغذی است و انتظار می‌رود جامعه پزشکی به عنوان نماد نخبگان کشور به جای چک کاغذی به استفاده از این نوع چک روی بیاورند.

وی همچنین با تشریح سامانه «ست» سامانه توثیق الکترونیکی دارایی در بانک صادرات ایران، از جمله مزیت‌های این سامانه را استفاده از انواع دارایی‌های قابل توثیق برای دریافت تسهیلات عنوان و بر آمادگی بانک برای حمایت از جامعه پزشکی کشور با پذیرش انواع دارایی خاص پزشکان، تاکید کرد.

دهمین همایش هپاتیت تهران، دومین همایش جامع آندوسکوپی پیشرفته و سومین همایش جامع گوارش و کبد با حضور مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اساتید دانشگاه، پزشکان، متخصصان، شرکت‌ها، تولیدکنندگان و فعالان صنعت وسایل پزشکی، ۲۹ خرداد تا یکم تیرماه سال جاری با حمایت و مشارکت بانک صادرات ایران در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی در حال برگزاری است.

طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه

نظر شما