شناسهٔ خبر: 67257403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

بحران بزرگ پرسپولیس برای خرید‌های جدید؛ لیست تیم پر شد!

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس پر بودن لیست این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از روزنو هرچند طی روز‌های اخیر شایعاتی در مورد افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال برای تیم‌های لیگ برتری شنیده شده، ولی هنوز این موضوع به تصویب نرسیده و مشخص نیست برای فصل آینده تصویب خواهد شد یا خیر. موضوعی که اگر تصویب نشود، پرسپولیس را با یک چالش بزرگ در نقل و انتقالات روبرو خواهد کرد.

محمد عمری و میلاد سرلک دو بازیکن سرباز پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل قبل در ملوان بازی کردند، دوباره باید برای فصل آینده به پرسپولیس برگردند. همچنین مهدی عبدی و احمد گوهری هم با اتمام قرارداد قرضی شان فعلا جزو بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شوند.

همین حالا لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و این ۴ بازیکن هم باید به لیست اضافه شوند. در کنار این نفرات مرتضی پورعلی گنجی هم دوباره به لیست پرسپولیس باز خواهد گشت تا این تیم همین حالا ۵ بازیکن اضافه در لیستش داشته باشد. این درحالی است که پرسپولیس هنوز هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و به ازای جذب هر یک بازیکن جدید، باید یک نفر را از لیست خود خارج کند.

اگر سهمیه بزرگسال تیم‌ها به ۲۰ برسد، کمی شرایط برای تیمی مثل پرسپولیس بهتر خواهد شد. با این حال هنوز این باشگاه برای جذب بازیکن جدید در تابستان بحران بزرگی را پیش رو دارد و باید با تعداد زیادی از بازیکنانش قطع همکاری کند.

 
 
 
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما