شناسهٔ خبر: 67257247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهترین‌های فوتسال ایران تندیس گرفتند

جشن بزرگ: جوایز خاص برای لالیگایی‌های ایران

عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) هتل المپیک میزبان ستاره‌های بی‌بدیل فوتسال ایران و آسیا بود که برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های فصل، شوق عجیبی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، مراسم باشکوه برترین‌های فوتسال ایران برای دومین سال پیاپی در هتل المپیک برگزار شد. مراسمی با حضور همه ستاره‌های زن و مرد فوتسال، و با حضور وزیر ورزش و همه رئیسان فدراسیون فوتبال و البته یک مهمان ویژه یعنی مادر حمیدرضا الداغی که پسر نازنینش را در راه دفاع از یکی از دختران این کشور، از دست داده است؛ برگزار شد و در آن برترین‌های فصل فوتسال زنان و مردان معرفی شدند.

از مهمانان دعوت شده بود که از ساعت ۱۸:۳۰ در محل برگزاری مراسم حاضر باشند و درست از همین ساعت هم مراسم به طور رسمی آغاز شد. ابتدا احسان اصولی و سپس مهدی تاج دقایقی برای حضار سخنرانی کردند و به درخواست تاج، برای دقایقی همه به احترام مادر شهید الداغی ایستاده شروع به تشویق او کردند. سپس از کریم منصوری و اکبر تقوی (مدیرعامل و سرپرست شهید منصوری قرچک) سعید نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهرداری ساری) که سال‌ها در سطح اول فوتسال ایران باشگاه‌‌داری کردند تجلیل شد و بعد از پخش کلیپی کوتاه از قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی، مراسم شکلی رسمی‌تر به خود گرفت تا به سراغ اهدا جوایز برویم. 

2045252

ابتدا جایزه برترین تیم‌های اخلاق زنان و مردان به ترتیب به نوای آمل و شهرداری ساوه اهدا شد. سپس جایزه بهترین تیم فوتسال زنان به قهرمان سوپرلیگ یعنی پالایش نفت آبادان تعلق گرفت و از بهترین تیم فوتسال مردان یعنی گیتی‌پسند هم که قهرمان لیگ برتر مردان شده بود؛ تجلیل به عمل آمد.

عنوان برترین مربی فصل فوتسال زنان به پریسا امامی‌زاده، مربی جوان پالایش نفت آبادان رسید و محمد کشاورز سرمربی جوان گیتی پسند هم به عنوان سرمربی برتر فوتسال مردان در فصل گذشته انتخاب شد. 

2045251

نخستین عنوان غیرقابل پیش‌بینی، عنوان پدیده فصل بود که با نظر هیئت ژوری در بخش زنان به مارال ترکمان، ستاره فصل گذشته پالایش نفت آبادان رسید. نکته قابل توجه این بود که مارال فصل گذشته هم همین عنوان را کسب کرده بود! بهروز عظیمی، ملی‌پوش مس سنگون هم عنوان پدیده فصل فوتسال مردان را از آن خود کرد. 

2045253 2045254

در ادامه از خانم گل و آقای گل فصل گذشته یعنی نسیمه غلامی، ستاره تمام نشدنی سایپا و محمد حسین درخشانی، ستاره گیتی پسند، تجلیل شد. 

2045256 2045257

دومین جایزه‌ای که با نظر هیات ژوری اهدا شد، عنوان برترین دروازه‌بان فصل بود که در بخش زنان به فرزانه توسلی و در بخش مردان به باقر محمدی اهدا شد. 

2045258 2045259

جایزه ویژه این مراسم با عنوان ستاره الهام‌بخش فوتسال، به علی اصغر حسن‌زاده، مرد تمام نشدنی فوتسال ایران رسید و از سالار آقاپور، لژیونر جوان و لالیگایی هم به عنوان جوان اول فوتسال جهان تقدیر شد. 

2045260 2045261

حسین طیبی، دیگر لژیونر لالیگایی فوتسال ایران هم عنوان برترین لژیونر فوتسال ایران را از آن خود کرد و احسان اصولی تندیس طیبی را به او اهدا کرد. 

2045262

مسلم اولادقباد، برترین بازیکن سال فوتسال آسیا هم برای همین عنوان از محمد مهدی نبی تندیس خود را دریافت کرد 

2045263

سومین و آخرین جایزه که با نظر هیات ژوری اهدا میشد؛ مربوط به بهترین بازیکن زن و مرد فوتسال ایران بود که در بخش زنان به مارال ترکمان اهدا شد و در بخش مردان هم مهدی کریمی این عنوان را از آن خود کرد. 

2045264 2045265

در پایان هم از اهالی رسانه تقدیر شد و عنوان بهترین رسانه در بخش فوتسال زنان به خبرنگار «ورزش سه» رسید.

نظر شما