شناسهٔ خبر: 67257133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

پخت ۳۳ هزار پرس غذا در شهرستان کارون به مناسبت عید غدیر

کارون- مسؤول موکب شهدای خدمت شهرستان کارون گفت: پخت ۳۳ هزار نفری غذا در روز عید غدیر را خواهیم داشت‌

صاحب‌خبر -

حمزه زرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قریب به ۲۰ سال است که مردم شهرستان کارون در مناسبت‌های ملی و مذهبی اعم از عید غدیر خم، محرم، ۲۲ بهمن، اربعین و ایام فاطمیه فعالیت‌های بسیار وسیعی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه ولایت و عید غدیر بیان کرد: به مناسبت عید غدیر فعالیت‌های بسیاری در شهرستان کارون برنامه‌ریزی شده که یکی از این فعالیت‌ها بر پایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی است؛ همچنین پخت ۳۳ هزار نفری غذا در روز عید غدیر را خواهیم داشت‌

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۳ موکب شهری و روستایی در مناطق شهرستان کارون وجود دارد، تصریح کرد: برخی از موکب‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و برخی دیگر نیز نزدیک به روز عید غدیر فعالیتشان را آغاز خواهند کرد.

این فعال مذهبی شهرستان کارون ادامه داد: همچنین موکب دیگری به نام شهدای خدمت وجود دارد که به اجرای برنامه‌های مختلف به ویژه برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برپایی نمایشگاه غدیر با محوریت عکس، فیلم و احادیث و همچنین نمایشگاه شهدای خدمت که مزین به شهدای خدمت است اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌ها به روز عید غدیر منتهی می‌شوند، گفت: صبح روز عید همه مردم در بلوار اصلی شهرستان کارون جمع می‌شوند و با یزله و پایکوبی به شادی می‌پردازند و ارادت خود به امام علی (ع) را نشان می‌دهند.

نظر شما