شناسهٔ خبر: 67257053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشف 154 کيلو مواد مخدر در لرستان

صاحب‌خبر -
کشف 154 کيلو مواد مخدر در لرستان
خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری 64 خرده فروش و کشف 154 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان خبر داد.

سردار "یحیی الهی"  با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای هشتمین مرحله طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و توزیع کنندگان موادمخدر، ماموران پلیس مواد مخدر این طرح را در سطح  استان و شهرستان های تابعه  ظرف 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری 64 خرده فروش مواد مخدر و انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان  شدند، تصریح کرد: ماموران از متهمان مقدار 154 کیلو گرم انواع مواد مخدرکشف کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح تعداد 237 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد مرکز استان و شهرستان های تابعه شدند گفت: در ادامه و در اجرای این طرح 8 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده استان لرستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما