شناسهٔ خبر: 67257051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون شهردار بوشهر:

طرح پاکسازی محلات بوشهر برای مبارزه با پشه آئدس اجرا شد

بوشهر- سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر از آغاز طرح گسترده پاکسازی و گندزدایی کانیوو و کانال‌های دفع آب‌های سطحی در محلات مختلف شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مختار کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه با هدف ارتقا بهداشت محیط و جلوگیری از تجمع و تکثیر پشه آئدس و سایر حیوانات موذی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از محلات فضیلت، هزار دستگاه و تنگک‌ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: طرح گندزدایی و پاکسازی محلات با استفاده از ماشین‌های شست‌وشو و اکیپ‌های پاکسازی به‌صورت روزانه اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر ادامه داد: در هر نوبت، ۲۰ نفر از کارگران زحمتکش سازمان پسماند در این عملیات مشارکت دارند.

کرمی همچنین تاکید کرد: پیش از این، به‌منظور مقابله با جوندگان و حیوانات موذی، عملیات سم‌پاشی و طعمه‌گذاری نیز در محلات مختلف شهر به‌ویژه بافت قدیم آغاز شده و به‌صورت منظم انجام می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر تاکید کرد: همه تلاش‌های ما در راستای ایجاد محیطی پاک و سالم برای شهروندان عزیز بوشهری است و امیدواریم با همکاری و مشارکت همگانی بتوانیم به این هدف دست یابیم.

نظر شما