شناسهٔ خبر: 67257022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

درد بیرانوند را استقلالی‌ها هم دارند!

علیرضا بیرانوند از برخی از اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس ناراحت است و به همین بهانه استوری منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند مدعی شده است باشگاه پرسپولیس پاداش‌هایی که در جریان فصل به او و دیگر بازیکنان پرداخت کرده‌اند، جز قرارداد محاسبه کرده و به واقع آن پول‌ها پاداش نبوده و جزیی از قرارداد بوده است!

علیرضا بیرانوند در بخشی از استوری اعتراض آمیزش اینطور نوشت: طبیعی است که تیم ما هم در این شرایط مثل همیشه از طریق باشگاه یا اسپانسرها به جهت احترام پاداش‌هایی در نظر می‌گیرند ولی متاسفانه با خبر شدم در کمال بی‌احترامی، این پاداش‌ها را بعد از قهرمانی از اصل مطالبات کسر نمودند و قسمتی از اصل قرارداد در نظر گرفته‌اند. بحث بنده آن پاداش‌ها نیست. کما اینکه بیشتر آنها را بچه‌های تیم نذر کرده و به انسان‌های نیازمند پرداخت کرده‌اند. حقیقتا این اتفاقات انسان را سرخورده می‌کند، حس اعتماد را از بین برده و نوعی بی‌احترامی به بازیکن تلقی می‌شود و انسان را وادار به تصمیماتی می‌کنند که برخلاف میل باطنی است.

جالب است بدانید این اتفاق در استقلال هم رخ داده است. استقلالی‌ها هم از ابتدای فصل هر چه پول به عنوان پاداش از باشگاه دریافت کرده‌اند، جز قرارداد محاسبه شده است! پیش از این‌ها این اتفاق در تیم ذوب آهن رخ داده بود و موجب اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم شده بود.

به ظاهر و بر اساس قوانین جدید تیم‌های دولتی قادر به پرداخت پاداش به بازیکنان نیستند و مشخص نیست چرا این موضوع را به صراحت به بازیکنان اعلام نمی کنند تا این حاشیه‌ها در انتهای فصل رخ ندهد. بیشتر تیم‌های لیگ برتری معمولا بعد از هر پیروزی به بازیکنان و کادر فنی خود پاداش می دهند و این در همه سال‌های برگزاری لیگ برتر و در همه تیم‌ها مرسوم بوده است.

در همین رابطه: بیرانوند به سیم آخر زد/ سنگربان پرسپولیس تهدید به جدایی کرد

نظر شما