شناسهٔ خبر: 67256998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باشگاه عارف غلامی: به تو افتخار می‌کنیم (عکس)

ولژ موستار بوسنی نسبت به حضور مدافع ایرانی خود در اردوی اخیر تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از انتخاب ولژ موستار بوسنی و هرزگوین و عملکرد خوبی که در دوران کوتاه حضورش در این تیم ارائه داد، نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را جلب کرد و دوباره به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد که این اتفاق مورد توجه باشگاهش نیز قرار گرفت.

این مدافع که پس از فراهم نشدن شرایط بازگشتش به استقلال تصمیم گرفت در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به خارج از ایران برود و ولژ موستار را انتخاب کند، در دور برگشت لیگ برتر بوسنی و هرزگوین نمایش مطمئنی در خط دفاعی تیمش داشت و تنها یک باخت برابر نایب قهرمان در حضور او تجربه کردند.

عارف غلامی که یکی از بهترین‌های ولژ موستار در نیم‌فصل دوم بود و همراه با تیمش در جایگاه سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین قرار گرفتند و سهمیه پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را به دست آوردند، در اردوی تیم ملی ایران فرصتی برای بازی به دست نیاورد، اما در تمرینات با انگیزه نشان داد.

2045240

مدافع سابق استقلال در اردوی اخیر تیم ملی ایران شانس بازی مقابل هنگ کنگ یا ازبکستان را پیدا نکرد، اما حضورش در اردوی ملی موجب شد تا باشگاه ولژ موستار با انتشار تصویر او با پیراهن ایران بنویسد: «به تو افتخار می‌کنیم!»

عارف غلامی در حالی شایعات بازگشتش به استقلال را می‌شنود که یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه ولژ موستار باقی مانده و ممکن است در این تیم به کارش ادامه بدهد.

نظر شما