شناسهٔ خبر: 67256791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حضور گلر یوونتوس در النصر به تأخیر افتاد

النصر قصد دارد تا خبر جذب شزنی را چند هفته دیگر به صورت رسمی اعلام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت باشگاه النصر امضای قرارداد با وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا را تا اواسط جولای به تأخیر انداخته است. این خبر را روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت روز سه‌شنبه اعلام کرد.

طبق العام این روزنامه، مذاکره‌کننده النصر ترجیح داده تا پس از آنکه قبلاً با شزنی برای حفاظت از دروازه تیم رونالدو به مدت دو سال با حقوق سالیانه 20 میلیون یورو به توافق رسیده بود، انجام قرارداد با دروازه‌بان ملی پوش لهستانی را به تأخیر بیندازد. همچنین، قرار بود باشگاه یوونتوس از این انتقال 5 میلیون یورو دریافت کند.

2045224

این روزنامه اعلام کرد که قطعی شدن انتقال شزنی از یوونتوس به النصر فقط مشمول مسئله زمان است، زیرا باشگاه ایتالیایی به دلیل درخواست تیاگو موتا، سرمربی جدید، برای جذب دروازه‌بانی که توانایی بازی با پاهایش را داشته باشد، جستجو برای یافتن جایگزین او را آغاز کرده است. شزنی در 252 بازی رسمی برای یوونتوس به میدان رفته و با این تیم هشت جام، از جمله سه عنوان قهرمانی متوالی در سری آ ایتالیا، به دست آورده است. او هم‌اکنون با تیم ملی کشورش در مسابقات یورو 2024 آلمان حضور دارد.

در صورت نهایی شدن این قرارداد، شزنی جایگزین داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی، خواهد شد که در پایان ماه ژوئن از تیم جدا شد. تیم النصر در فصل آینده با چهار چالش داخلی و قاره‌ای مواجه خواهد بود: لیگ روشن سعودی، جام پادشاهی، سوپر جام سعودی و لیگ قهرمانان آسیا.

نظر شما