شناسهٔ خبر: 67256692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین جام حذفی با هدایت نویدکیا

نسل جدید سپاهان افتخار محرم را می‌خواهد! (عکس)

محرم آخرین بازمانده سپاهان از قهرمانی در جام حذفی است اما در این فینال هدایت تیم رقیب را برعهده دارد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان آخرین بار در فصل 92-91 به فینال مسابقات جام حذفی رسید و در ورزشگاه آزادی موفق شد پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

در آن مسابقه سپاهان با ترکیب شهاب گردان، اروین بولکو، علی احمدی، میلان سوشاک، محسن ایران‌نژاد، امید ابراهیمی، امین جهان‌عالیان (رادومیر جلاویچ)، حسین پاپی، محرم نوید‌کیا (احسان حاج‌‌صفی)، جواهیر سوکای (محمد غلامی) و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت که از این لیست هیچکدام از بازیکنان در قامت مربی یا بازیکن در تیم سپاهان حال حاضر حضور ندارند.

احسان حاج صفی و امید ابراهیمی دو بازیکنی هستند که هنوز فوتبال بازی می‌کنند و شهاب گردان هم در پایان لیگ بیست و سوم از فوتبال خداحافظی کرد تا یک بازیکن بازنشسته دیگر به ترکیب قهرمان سپاهان اضافه شود.

2045220

اما نکته جالب توجه حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی در تیم مس رفسنجان است، او که در آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی به عنوان کاپیتان به میدان رفته بود و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد در بازی روز پنجشنه باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد و مانع قهرمانی آنها شود.

هیچکدام از بازیکنان حال حاضر سپاهان سابقه حضور در آن مسابقه را ندارند و طلایی‌پوشان بعد از گذشت نزدیک به 11 سال با ترکیبی کاملا متفاوت در فینال جام حذفی حضور پیدا خواهد کرد و نسل جدیدی از بازیکنان می‌تواند یک جام به ویترین باشگاه سپاهان اضافه کنند.

نظر شما