شناسهٔ خبر: 67256354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دلیل تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی

دریافت کننده‌های ایران روز سختی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

دریافت کننده‌های ایران روز سختی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل خواهند داشت.

 تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود از سری مسابقات لیگ ملتهای والیبال باید از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا در مانیل فیلیپین به مصاف تیم آمریکا برود که با توجه به ستاره‌های حاضر در ترکیب حریف رقابت سختی برای ملی پوشان ایرانی خواهد بود.

بازیکنان آمریکا که سال‌هاست کنار یکدیگر بازی می‌کنند، هماهنگی بسیار بالایی با هم دارند. همه بازیکنان فعلی آمریکا در سرویس با ریسک بالا مهارت زیادی دارند و قطعا فردا از این حربه برابر ایران استفاده خواهند کرد و باید گفت یکی از سخت‌ترین روزها برای دریافت کننده‌های تیم ملی والیبال ایران بازی با آمریکا خواهد بود.

شاید به همین دلیل باشد که محمدرضا حضرت پور لیبروی تیم، نامش به عنوان دریافت کننده قدرتی در بازی با آمریکا رد شده است. حضرت پور می‌تواند در مواقعی که کار دریافت تیم به مشکل می‌خورد با آمدن به زمین اوضاع را برای تیم ملی در بخش دریافت بهتر کند و توپ‌ها را به خوبی به بالای سر پاسور برساند.

دلیل تصمیم عجیب سرمربی تیم ملی

همچنین اگر شرایط ایجاب کند، این احتمال وجود دارد پیمان اکبری در مواقع سرویس‌های آمریکا با چهار دریافت کننده به استقبال سرویس‌زن‌های آمریکایی‌ها برود. اگر بازیکنان تیم ملی بتوانند به خوبی از پس سرویس‌های این تیم بر بیایند پیروزی بر این تیم غیر ممکن نخواهد بود.

نظر شما