شناسهٔ خبر: 67256222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی جمهوری چک: رونالدو ما را به دردسر انداخت

ایوان هاشک، سرمربی تیم ملی جمهوری چک، پس از شکست تیمش در برابر پرتغال از عملکرد کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جمهوری چک علی‌رغم ارائه نمایشی قابل قبول و خلق موقعیت‌های خطرناک، در نهایت با نتیجه 2-1 مغلوب پرتغال شد. ایوان هاشک، سرمربی جمهوری چک، پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حسرت هاشک از عدم کسب نتیجه و فرصت‌های از دست رفته:

هاشک در ابتدای صحبت‌های خود با ابراز ناراحتی از نتیجه بازی گفت: "باید بگویم که بسیار حسرت می‌خورم که نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. ما بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به نظرم استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم."

سرمربی جمهوری چک در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش در طول بازی افزود: "من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آنها با تمام توان جنگیدند و برای کسب پیروزی تلاش کردند. ما نظم و انضباط خوبی در زمین داشتیم و به خوبی در برابر حملات پرتغال دفاع کردیم. فقط کمی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم در زدن ضربات نهایی دقت کافی داشته باشیم."

2045232

تمجید هاشک از رونالدو و اعتراف به برتری پرتغال:

هاشک در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال، پرداخت و گفت: "می‌خواهم از کریستیانو رونالدو به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در این بازی تمجید کنم. او بار دیگر ثابت کرد که چرا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او با حرکات تکنیکی و هوش بالای خود، خط دفاعی ما را به دردسر انداخت و در نهایت موفق به گلزنی شد."

سرمربی جمهوری چک با اشاره به قدرت و تجربه تیم پرتغال نیز گفت: "ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. پرتغال یکی از بهترین تیم‌های جهان است و بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارد. با وجود این، ما تمام تلاش خود را کردیم تا بازی را به نفع خود رقم بزنیم، اما در نهایت مغلوب تجربه و قدرت این تیم شدیم."

نگاه هاشک به آینده و بازی بعدی:

هاشک در پایان صحبت‌های خود با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل گرجستان گفت: "ما باید این بازی را به سرعت فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی مقابل گرجستان باشیم. بازی سختی در پیش داریم، اما ما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد. من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که می‌توانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم."

نظر شما