شناسهٔ خبر: 67255528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

انتخابات پرشور تثبیت عمق راهبردی بین‌المللی را به همراه دارد

اصفهان -معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت:انتخابات پرشور برای کشور تثبیت عمق راهبردی بین المللی و برآورده شدن منافع ملی را در برخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سنایی راد شامگاه سه‌شنبه در جمع اساتید، نخبگان و مدیران مدارس حوزه‌های علمیه اصفهان: ویژگی‌های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست ملاک‌های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حماسه تشییع پیکر شهید رئیسی انبوه مردمی حضور داشتند که شاید حتی به او رأی نداده بودند و برای از دست دادن ایشان افسوس خوردند و ما باید تلاش کنیم با تحقق انتخابات پر شور این استحکام و انسجام را که ایشان برای آن تلاش می‌کرد را حفظ کنیم.

سردار سنایی راد افزود فضای شهادت شهید رئیسی مانند زمان شهید بهشتی بود که بسیاری از افراد به خود آمدند و دیدند که چه اشتباهاتی را در قبال این شهید مرتکب شدند و در آن زمان برکت شهادت آیت الله بهشتی ما را از فتنه‌هایی که منافقین به وجود آورده بودند عبور داد و الآن هم برکت شهادت شهید رئیسی یک وفاق ملی را برای کشور به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: در درجه دوم اهمیت بعد از مشارکت حداکثری این است که رئیس جمهوری انتخاب بشود که بتواند همه ظرفیت‌های مردمی را با نگاه به توده مردم فعال بکند و هم بتواند در داخل و خارج کشور تولید اقتدار و قدرت کند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه در حال حاضر ما در عین قدرت دارای شرایط خطیر و حساسی هستیم هشدار داد: دنیا در حال عبور از نظم مستقر جهانی به نظم جدید است و در چنین شرایطی کشوری که قوی باشد می‌تواند در این نظم جانمایی و ایفای نقش کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: ما باید ملاک‌هایی مانند آگاه، فعالو پرکار بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تعیین کردند را ترویج کنیم تا انشالله رئیس جمهوری بر مسند دولت قرار بگیرد که کشور را رو به جلو حرکت دهد.

نظر شما