شناسهٔ خبر: 67255368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: فکر می‌کردم برانکو برمی‌گردد چون حتی لیست بازیکنانش را هم داده بود/ اندازه سرمربی‌گری پرسپولیس نیستم!

کاپیتان اسبق پرسپولیس و بازیکن فراموش‌نشدنی تیم ملی در مقطعی تصور می‌کرد برانکو دوباره به جمع قرمزپوشان برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد سال ۹۸ به دنبال سرمربی جدید می‌گشت و گابریل کالدرون در آستانه پیوستن به این تیم بود.

در روز ۲۸ خرداد همان سال کریم باقری طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی با ابراز شگفتی از شایعه مطرح‌شده پیرامون جانشینی او به جای برانکو به خبرورزشی گفت: اصلا چنین قراری نیست! من بیایم و به جای برانکو سرمربی پرسپولیس بشوم؟ بارها گفتم فعلا دنبال سرمربی شدن نیستم. اصلا برنامه‌ای برای این کار ندارم و خودم را در اندازه جانشینی برانکو و سرمربی‌گری پرسپولیس نمی‌دانم. اگر روزی بخواهم سرمربی شوم قطعا از تیم‌های کوچک‌تر آغاز می‌کنم و پله پله بالا می‌آیم. الان البته با پرسپولیس قرارداد دارم اما باید ببینم سرمربی جدید چه کسی می‌شود و چه تدابیری دارد.

باقری در ادامه این مصاحبه گفت: در مورد بحث جدا شدن آقای برانکو باید بگویم او یک مربی حرفه‌ای است که در این چند سال زحمات فراوانی برای پرسپولیس کشید بنابراین کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که هواداران دوست داشته باشند او بماند اما دنیای حرفه‌ای داستان خودش را دارد. البته من تصور می‌کردم برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد چون تا جایی که می‌دانم حتی لیست بازیکنان مدنظرش را هم به باشگاه داده بود ولی...

مصاحبه کریم باقری درباره برانکو و پرسپولیس

نظر شما