شناسهٔ خبر: 67255354 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حمله مجدد شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان اسرائیلی بار دیگر به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شهرک نشینان صهیونیست از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در سایه حمایت‌های ارتش صهیونیست حملات خود به فلسطینیان در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند. این موضوع تاکنون خسارات و تلفات سنگینی به غیرنظامیان فلسطینی وارد و اعتراض تشکیلات خودگردان را به همراه داشته است.

خبر مرتبط
شهرک صهیونیست‌ نشین سدیروت بمباران شد

اقتصادنیوز: گروه مقاومت سرایا القدس اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین سدیروت در غلاف غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

بر این اساس، در جدیدترین موج توحش شهرک نشینان صهیونیست علیه غیرنظامیان در کرانه باختری، آنها به روستای بوریس در جنوب شهر نابلس یورش برده و اقدام به ضرب و شتم شدید ۲ غیرنظامی کردند. همچنین آنها به چندین خانه و یک مدرسه در این روستا حمله و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

جمعیت هلال احمر فلسطین با تأیید این خبر از انتقال یک زن ۵۴ ساله و یک مرد ۵۰ ساله به بیمارستان به دلیل جراحت ناشی از ضرب و شتم خبر داد.

خبرگزاری وفا نیز طی گزارشی از حمله شهرک نشینان با سنگ به یک خودرو فلسطینی که در جاده المرجات در حال تردد به سمت شمال بود خبر داد. طی این حادثه، شماری از سرنشینان این خودرو زخمی شد.

براساس داده‌های آماری از سوی مقامات رسمی، از هفتم اکتبر تا به امروز بیش از ۵۰۰ فلسطینی در توحش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۴ هزار تن مجروح شده‌اند.

نظر شما