شناسهٔ خبر: 67255263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| حمایت شراره رخام از جدایی رحمتی از استقلال/ فرهاد مجیدی بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی استقلال نشد!

یکی از بانوان بازیگر کشورمان که استقلالی متعصبی هم محسوب می‌شود، در مقطعی قاطعانه از جدا شدن مهدی رحمتی و سرمربی نشدن فرهاد مجیدی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

شراره رخام یکی از زنان بازیگر کشورمان است که به فوتبال علاقه داشته و سلایق رنگی خود را هم کتمان نمی‌کند.

رخام که استقلالی بوده و تاکید داشت اتفاقات این باشگاه را هم دنبال می‌کند، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی با اشاره به جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال، این حرکت را تصمیمی درست دانست و گفت: رحمتی کاپیتان استقلال بود و زحمات زیادی برای این تیم کشید ولی به نظرم تصمیم به جدایی از این تیم کاملا درست بود. در رابطه با ماجراهای دربی فروردین سال ۹۸ که رحمتی پس از آن نیمکت‌نشین شد هم باید بگویم استقلال در آن بازی ابتدا به خود باخت و بعدا هم دچار یکسری اتفاقات شد که شرایط باخت را فراهم کرد. شاید اگر پنالتی فرشید اسماعیلی گل می‌شد باز هم اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

این بازیگر در ادامه در پاسخ به سوال ما مبنی بر این‌که دلش می‌خواست فرهاد مجیدی در لیگ نوزدهم هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد یا نه، تصریح کرد: به نظرم فرهاد بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی نشد چون ممکن بود تجربه تلخ علیرضا منصوریان برایش تکرار شود در حال حاضر زمان مناسبی برای سرمربی‌گری مجیدی در استقلال نیست. البته متاسفانه مانند سال‌های گذشته شاهد هستیم که وضعیت چند بازیکن استقلال هنوز معلوم نیست و استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال نیز هنوز کارش را به صورت رسمی آغاز نکرده است. قطعا مدتی هم طول می‌کشد تا این مربی با فضای استقلال و فوتبال ایران آشنا شود.

شراره رخام بازیگر استقلالی

نظر شما