شناسهٔ خبر: 67255060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه افتتاح شد

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیداحمد صفوی رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه، عصر امروز(۲۹ خرداد) در مراسم افتتاح این ستاد با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: انتخابات تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشتشان است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و حق تکلیف است، افزود: شرکت در انتخابات احساس هویت داشتن و مهم بودن را به هر انسانی می‌دهد.

صفوی با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، عنوان کرد: در کنار این موضوع، اینکه چه کسی را نیز برای منصب ریاست جمهوری انتخاب کنیم، بسیار مهم است. با توجه به جایگاه مهم ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنیم که متناسب با این جایگاه باشد.

وی ادامه داد: برای انتخابی اصلح باید کارنامه نامزدها را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... مورد ارزیابی قرار دهیم و فردی را انتخاب کنیم که تجربه کافی و کارنامه موفقی در عرصه‌های مختلف و مسئولیت‌هایی که برعهده داشته، داشته باشد.

صفوی سابقه مدیریت جهادی و انقلابی، پر کار و پر تلاش بودن و اعتقاد داشتن به مبانی انقلاب را نیز از دیگر ویژگی‌هایی دانست که در انتخاب ریاست جمهوری باید مد نظر قرار گیرد و گفت: باید فردی را انتخاب کرد که قدرت حل مسائل و مشکلات را با برنامه‌های تحول آفرین داشته باشد و در بخش هایی که خدمت کرده این روحیه تحول آفرینی را به نمایش گذاشته باشد.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه ادامه داد: تمام ویژگی‌های لازم برای فردی که بتواند سکان قوه مجریه را بدست بگیرد در دکتر قالیباف مشهود است و با کارنامه موفقی که ایشان دارد، قطعا شایسته انتخاب به‌عنوان ریاست جمهوری کشورمان است.

صفوی افزود: دکتر قالیباف گزینه بسیار مناسبی برای ریاست جمهوری کشورمان است و همه باید روز هشتم تیر ماه با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای در وهله اول به رقم زدن انتخاباتی با مشارکت بالا کمک کنیم و در وهله دوم با رای دادن به دکتر قالیباف گام مهمی در جهت پیشرفت و اعتلای کشورمان برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما