شناسهٔ خبر: 67254593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره اسپانیا: بهترین تیم دنیا هستیم

خوسلو، مهاجم تیم ملی اسپانیا، معتقد است آنها بهترین تیم جهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو، ستاره رئال مادرید که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت شد، در مصاحبه‌ای با نشریه اسپورت به سوالات خبرنگار پاسخ داد.

این بازیکن یکی از مهاجمان تیم ملی اسپانیا در یورو است اما در دیدار اول مقابل کرواسی نتوانست به میدان برود و اولین بازی‌اش برای لاروخا در یورو را انجام دهد.

2045158

بازی مقابل ایتالیا؟
آخرین بازی ما برابر آنها نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها بود، بازی بسیار ویژه‌ای بود چون ما به فینال رفتیم و قهرمان شدیم. خوشحالم برای آن گلم در آن بازی، اما مهمتر از همه، خوشحالم برای اینکه قهرمانی را به دست آوردیم.

در یورو، اینکه شما را مدعی نمی‌دانند به نفع شماست؟
ما خونسرد هستیم و به هیچ حرفی اهمیت نمی‌دهیم. ما از سطح خود و اینکه می‌توانیم چه کارهایی انجام دهیم آگاه هستیم. ما بازی‌هایی مانند فرانسه و انگلیس را دیده‌ایم که فکر می‌کردیم آنها اینقدر قوی هستند که می‌توانند ۷-۰ ببرند اما دیدیم که همه تیم‌ها قوی هستند و سطح تیم‌ها به همدیگر نزدیک است.

نظری درباره رشد اسپانیا نسبت به یکی دو سال اخیر دارید؟
ما تیم بسیار خوبی هستیم که از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل شده است. بازیکنانی مانند کارواخال و رودری از گذشته بوده‌اند و جوانانی مثل یامال و پدری به تیم آمده‌اند و نشان داده‌اند که می‌توانند سطح تیم را بالا ببرند. ما بهترین تیم جهان را داریم و می‌توانیم برای هر تیمی مشکل ایجاد کنیم.

نظر شما