شناسهٔ خبر: 67254265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سرپرست فرمانداری کاشان: رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سفیران امید هستند و نتیجه اقدامات آن‌ها باید ایجاد شور، نشاط و امید در جامعه باشد.

صاحب‌خبر -

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و تشویق به مشارکت پرشور مردم نقش‌آفرین هستند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدی فشارکی سه‌شنبه شب در گردهمایی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان کاشان افزود: امیدآفرینی در جامعه موجب می‌شود که مردم احساس کنند در مدیریت کشور نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه رسانه در ایجاد امید در جامعه اثرگذار است، ادامه داد: اینکه عده‌ای می‌گویند ما رای نمی‌دهیم به این دلیل است که نقش خود را در نظام حکمرانی نمی‌دانند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقتی رییس‌جمهور ما شهید شد خدمات ایشان بیشتر معرفی شد؛ رسانه باید دستاوردهای دولت را به مردم منعکس کند.

وی افزود: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سفیران امید هستند و نتیجه اقدامات آنها باید ایجاد شور، نشاط و امید در جامعه باشد.

محمدی فشارکی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی، امنیت روانی برای مردم ایجاد می‌کند، اظهارکرد: خدمات بسیاری به شهرها و روستاها شده است و رسانه در انتقال این دستاوردها باید پررنگ‌تر شود.

وی افزود: امروز نبض جامعه به دست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است؛ اگر مسوولان بخواهند از وضعیت شهر و بخش و منطقه خود مطلع شوند باید ارتباط ۲ سویه با اصحاب رسانه داشته باشند تا اشرافیت آنها به منطقه تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: پنج هزار نفر در شهرستان کاشان تلاش می‌کنند یک انتخابات خوب و شایسته مبتنی بر راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی افزود: جامعه رسانه‌ای شهرستان کاشان منسجم و توانمند است و تعداد قابل توجهی در این حوزه به شکل حرفه‌ای فعال هستند.

محمدی فشارکی بیان کرد: یک موسسه پژوهشی اعلام کرده بود که مردم ایران ۱۸۰ برابر متوسط جهان در معرض اخبار جعلی هستند و این یعنی یک امپراطور رسانه‌ای برای مردم ایران نسخه می‌نویسد از این رو اصحاب رسانه ایران باید در مقابل این امپراطوری رسانه‌ای صف آرایی کنند.
وی افزود: باید اعتماد مردم را کسب کنیم البته این اعتماد با اخبار کذب و غلو کردن به دست نمی‌آید؛ باید خالصانه و صادقانه مطالب را بیان کنیم تا فضای خوب انتخاباتی ایجاد شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما