شناسهٔ خبر: 67254016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عبدالملکی: جلیلی نگاه پوپولیستی به مردم ندارد

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار ستادهای مردمی جلیلی در کشور گفت: آقای جلیلی نگاه پوپولیستی به مردم و صرف گرفتن ۴ عکس ندارد بلکه از صمیم قلب علاقمند به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت عبدالملکی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکثریت مردم می‌دانند که جلیلی بیشترین شباهت را با شهید آیت‌الله رئیسی دارد.

وی گفت: نامزدها را باید از لحاظ شخصیت و سیاست‌ها و برنامه‌هایش تشخیص داد؛ آقای جلیلی از این دو جهت شباهت زیادی با شهید رئیسی دارد و ادامه‌دهنده راهش است.

 عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی تقوا و خدامداری را از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی جلیلی عنوان و تصریح کرد: رئیس‌جمهوری که پشتش به خداوند نباشد منافع مردم را به انواع مختلف قربانی خواهد کرد، شهید رئیسی که از این خصیصه برخوردار و برای رفاه مردم شب و روز نمی‌شناخت و با هیچ کسی ساخت و پاخت نمی‌کرد.

وی بیان کرد: جلیلی به هیچ عنوان معامله‌گر نیست و شخصیت مردمی دارد به طوری‌که به مردم علاقمند و نگاه پوپولیستی و رسانه‌ای به مردم صرف گرفتن چهار عکس ندارد.

عبدالملکی افزود: بهبود معیشت و رفاهی مردم و حمایت از تولید و رفع موانع این حوزه از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار جلیلی است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات شهید رئیسی در حوزه اقتصادی، دیپلماسی منطقه‌ای، افزایش صادرات غیرنفتی، کمک به اقتصاد ملی و عضویت جمهوری اسلامی در پیمان‌های اقتصادی و شانگهای از دیگر دستاوردهایی بوده که همواره ماندگار خواهد بود، آقای جلیلی این راه را ادامه خواهد داد.

عضو شورای مرکزی ستاد این کاندیدا عنوان کرد: کمک به اقتصاد ملی از مهم‌ترین برنامه جلیلی بوده و در این حوزه تخصص خاصی دارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که آیا احتمال کنار رفتن آقای جلیلی از عرصه رقابت وجود دارد؟ مدعی شد خیر، چطور کنار برود وقتی از سایر کاندیداها جلوتر و برنامه دارد.

انتهای پیام/481/

نظر شما