شناسهٔ خبر: 67253722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دستیار قلعه نویی: دوست دارم ایتالیا قهرمان یورو شود

مربی ایتالیایی تیم ملی ایران گفت: ایتالیا را واقعا تیم آماده‌ای دیدیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهد و به قهرمانی برسد.

صاحب‌خبر -

آنتونیو مانیکونه دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم بهترین‌های سال فوتسال در خصوص مسابقات یورو ۲۰۲۴ اظهار داشت: تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو خیلی خوب بود. لحظات اول مقابل آلبانی بازی از دستش خارج شد اما اما رفته رفته به بازی برگشت. واقعا تیم آماده‌ای را از آنها دیدیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهند و به قهرمانی برسند.

وی در واکنش به اینکه کدام یک از تیم‌ها مدعی قهرمانی یورو هستند، اضافه کرد: خیلی سخت است این سوال را جواب بدهم. نظر دادن در این خصوص سخت است. اسپانیا در جام‌جهانی آفریقای جنوبی برابر سوئیس شکست خورد. آرژانتین برابر عربستان باخت. ایتالیا به نظر من شگفتی‌ساز نیست بلکه مدافع عنوان قهرمانی است. آلمان م خیلی خوب بود.

دستیار قلعه نویی: دوست دارم ایتالیا قهرمان یورو شود

وی در مورد دیدار ایتالیا و اسپانیا نیز گفت: بازی خیلی زیبایی خواهد شد. اسپانیا در حد مدعی ظاهر شده است. ایتالیا تلاش می‌کند تا در این جام موفق شود. به نظر من فوتبال تغییر کرده است و تیم‌ها نتایج خوبی می‌گیرند. تاکتیک ایتالیا عوض شده است. ما مقابل اسپانیا فاز دفاعی خود را تقویت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در خط حمله نیز اثرگذار باشیم.

نظر شما