شناسهٔ خبر: 67252163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

شوخی امباپه پس از شکستگی بینی؛ «کدام ماسک به من می‎‌آید؟»

فرانسه در شرایطی دیشب در اولین دیدار در یورو ۲۰۲۴، برابر اتریش به پیروزی رسید که مصدومیت کیلیان امباپه از ناحیه بینی، سبب شد تا او در دقیقه ۹۰ تعویض شود.

صاحب‌خبر -
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه با وجود مصدومیت شدید در بازی مقابل اتریش در یورو ۲۰۲۴، در صورت حضور در بازی بعدی برابر هلند احتمالا با ماسک محافظ به میدان خواهد رفت؛ ماسکی که به دستمایه شوخی او با هوادارانش بدل شده است!
 
به گزارش ایرنا، فرانسه در شرایطی دیشب در اولین دیدار در یورو ۲۰۲۴، برابر اتریش به پیروزی رسید که مصدومیت کیلیان امباپه از ناحیه بینی، سبب شد تا او در دقیقه ۹۰ تعویض شود.
 
با توجه مسابقه مهم روز جمعه فرانسه با هلند، در اردوی خروس‌ها تصمیم گرفته شده است که او تحت عمل جراحی قرار نگیرد تا در صورت آمادگی بتواند مقابل شاگردان رونالد کومان بازی کند. البته این ‎‌ستاره فرانسوی در حضور احتمالی مقابل هلند، با ماسک محافظ بازی خواهد کرد.
 
امباپه پس از مرخص شدن از بیمارستان دوسلدروف با توجه به اینکه باید با ماسک مقابل هلند بازی کند، پیامی طنزآمیز در صفحه شخصی‌ خود در شبکهX (توییتر سابق) منتشر کرد و نوشت: «ایده‌های ماسک؟» و با قرار دادن دو شکلک ماسک با خنده و اخم در کنار یک استیکر خنده، از هوادارانش نظرخواهی کرد که کدام را ترجیح می‌دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما