شناسهٔ خبر: 67251448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محسنی ثانی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت صدور مجوز لازم براي راه اندازي دانشکده تربيت معلم دخترانه در سبزوار

صاحب‌خبر -
ضرورت صدور مجوز لازم براي راه اندازي دانشکده تربيت معلم دخترانه در سبزوار
خبرگزاری آریا - نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه این منطقه از ظرفیت و امکانات مطلوبی برای راه اندازی دانشکده تربیت معلم دخترانه برخوردار است از وزارت آموزش و پرورش خواست تا مجوز لازم برای تحقق این مهم را صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا محسنی ثانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 25 سال است که شهرستان سبزوار دارای دانشگاه تربیت معلم پسران است ضمن اینکه از ظرفیت بالایی برای راه اندازی دانشکده تربیت معلم دخترانه نیز برخوردار است.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه به رغم وجود ساختمان عظیم و مجهز برای راه اندازی این دانشکده اما دانشجویان دخترانه این منطقه برای تحصیل در این رشته ناچارند با تردد در جاده های نا ایمن و وضعیت نابسامان حوزه حمل و نقل برای تحصیل به سایر شهرستان های سراسر کشور بروند.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: هم اکنون لازم است وزارت آموزش و پرورش مجوز لازم برای راه اندازی این دانشکده را در سبزوار صادر کند تا دانشجویان دختر شهرستان های غرب استان خراسان رضوی بتوانند از این ظرفیت برای ادامه تحصیل استفاده کنند./
پایان پیام

نظر شما