شناسهٔ خبر: 67251286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بجارزهی در تذکر شفاهی؛

نرخ بليت پرواز تهران چابهار به 5 ميليون تومان رسيده است/ايرلاين هاي گران فروش را به تعزيرات معرفي کنيد

صاحب‌خبر -
نرخ بليت پرواز تهران چابهار به 5 ميليون تومان رسيده است/ايرلاين هاي گران فروش را به تعزيرات معرفي کنيد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه نرخ بلیت پرواز تهران چابهار به 5 میلیون تومان رسیده است از مسئولان مربوطه خواست تا ایرلاین های گران فروش را به تعزیرات معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد انور بجارزهی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از مردم حوزه انتخابیه اش برای اعتماد به وی جهت حضور در مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و وزیر دادگستری، گفت: هم اکنون بلیت تهران دبی 3 میلیون تومان، بلیت تهران چابهار 5 میلیون تومان و بلیت چابهار به مسقط تا 24 میلیون و 500 هزار تومان هم رسیده است.
نماینده مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرلاین های گران فروش را به تعزیرات معرفی کنید چرا که چابهار منطقه ویژه گردشگری است بنابراین باید تدبیری بیاندیشید.
وی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری "گر وا نمی کنی گره ای گره مباش، ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست"، تصریح کرد: سوخت کشاورزان و ماشین آلات سنگین یا قطع شده یا از 4 هزار لیتر به 100 لیتر کاهش پیدا کرده است و سبب شده یک تانکر آب در شهر استراتژیک چابهار از 400 هزار تومان به یک میلیون تومان برسد.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری وضعیت سوخت کشاورزان از مسئولان مربوطه خواست تا برای سوخت ناوگان حمل و نقل چابهار و استان سیستان و بلوچستان تدبیری بیاندیشند.
وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی افزود: با این اعتبارات اندک و قطره چکانی دوبانده سازی چابهار به زاهدان تا 30 سال به طول می انجامد و این در حالی است که متاسفانه این مسیر مقام اول بیشترین میزان کشته های ناشی از تصادفات را داشته است./
پایان پیام

نظر شما