شناسهٔ خبر: 67251220 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

باحضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر؛

دومين مراسم تجليل از همسران جانبازان بصير در مجتمع فرهنگي کردان برگزار شد

صاحب‌خبر -
دومين مراسم تجليل از همسران جانبازان بصير در مجتمع فرهنگي کردان برگزار شد
خبرگزاری آریا - دومین مراسم تجلیل از همسران جانبازان بصیر با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر در مجتمع فرهنگی کردان برگزار شد

به گزارش ایثار، دکتر رحمت اله حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر در این مراسم ضمن خیر مقدم به جانبازان بصیر، همسران و خانواده آنها از کانون خانه نور ایرانیان بصیر برای همکاری در برگزاری این اردوی درمانی برای جانبازان بصیر تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر اظهارداشت: 10 بیمارستان اعصاب و روان در سطح کشور داریم. اردوی درمانی اول و دوم مختص جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان فجر تبریز در مرکز چابکسر و اردوی سوم جانبازان اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی (ره) مشهد در مرکز چابکسر برگزار شد که با رضایت جانبازان همراه بود. اردوی چهارم و پنجم برای پایش سلامت جانبازان بصیر به همراه خانواده جهت تقدیر از همسران آنان در مجتمع فرهنگی کردان برگزار شد.
دکتر حافظی با اشاره به برگزاری پایش سلامت جانبازان در این اردوها، عنوان‌کرد: تجهیزات و وسائلی مورد نیاز این گروه از جانبازان هست تا بتوانند راحت تر زندگی کنند، سازمان سلامت کوثر در نظر دارد با هماهنگی خانه نور ایرانیان بصیر این جانبازان را به تفکیک محل اقامت در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف شناسایی کرده و نسبت به تامین این وسائل برای آنان اقدام کند. این اقدام از استان یزد و شهرستان اردکان آغاز خواهد شد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر به قرائت فراز هایی از مناجات امام حسین (ع) در روز عرفه پرداخت و گفت: امیدوارم ایثار و فداکاری جانبازان مقبول خدا باشد و روز جزا ما را شفاعت کنند.
بابک ذوقی، مدیرعامل موسسه «خانه نور ایرانیان بصیر» در این مراسم ضمن گرامی‌داشت روز عرفه و تشکر از مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های «خانه نور ایرانیان بصیر» پرداخت.
مدیرعامل موسسه «خانه نور ایرانیان بصیر» گفت: یکی از اهداف ما سلامت روح و روان و جسم جانبازان بصیر است، اردوهای درمانی تفریحی جانبازان یکی از برنامه‌هایی است که سازمان سلامت کوثر دنبال می‌کند که نیاز ضروری جانبازان است.
در این اردو جانبازان معزز از نظر مشکلات جسمی و روان با حضور متخصصین داخلی، روانپزشک، طب فیزیکی و همچنین تیم پزشکان عمومی و پرستاران مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند و آزمایش‌های مورد نیاز و درمان‌های دارویی لازم برای این عزیزان تجویز شد، همچنین نشست آموزشی تاب‌آوری و مراقبت‌های جسمی در دوران سالمندی بانوان برای همسران جانبازان برگزار شد که ضمن ارائه آموزش‌های لازم، همسران جانبازان در خصوص مسائل و مشکلات خود نیز صحبت کردند.
در انتهای مراسم به مناسبت فرا رسیدن روز عید قربان از همسران جانبازان بصیر در این مراسم با حضور مدیرکل امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

نظر شما