شناسهٔ خبر: 67251094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرساری خبرداد:

آئين اختتاميه دومين دوره مسابقات جشنواره ورزشي کارکنان وزارت جهاد کشاورزي

صاحب‌خبر -
آئين اختتاميه دومين دوره مسابقات جشنواره ورزشي کارکنان وزارت جهاد کشاورزي

خبرگزاری آریا- ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی و ارتقاء همدلی در بین کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از اولویت های مهم این وزارتخانه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگارآریادرساری ؛ اختتامیه این دوره از رقابت ها با حضور مومنی رئیس ، رعیت پناه معاون توسعه مدیریت و منابع ، وکیلی مدیر رفاه و پشتیبانی و مسئولان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مقیمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی ساری، منصوری اداره رفاه وزارت جهاد کشاورزی، پارسا مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی جهادگران ، نظری مسئول تربیت بدنی وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان ستادی ، استانی و شهرستانی در مرکز استان مازندران برگزار گردید .

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور 8 تیم در رشته های فوتسال و  والیبال به مدت 7 روز در استان مازندران برگزار گردید .

در پایان این دوره از رقابت ها اردبیل به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال رسید و تیم های فارس ، کردستان و سازمان تحقیقات در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند .

در مسابقات والیبال جام قهرمانی در خانه ماند و مازندران به مقام نخست این دوره از رقابت ها دست یافت و تیم های شرکت های خدمات حمایتی ، گیلان و سازمان تحقیقات به عناوین دوم تا چهارم دست یافتند .

مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، گفت : امیدوارم مازندران توانسته باشد میزبان شایسته ای برای این دوره از رقابت ها بوده باشد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در برگزاری این گونه جشنواره ها نشان از این دارد که ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی و ارتقاء همدلی در بین کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از اولویت های مهم این وزارتخانه محسوب می شود که از وزیر محترم جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

نظر شما